Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows mobile 5 agenda bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:06
Ik zit met een groot probleem.

Bij het synchroniseren van mijn MDA vario loopt windows mobile device center(vista) en activesync 4(windows XP) volledig vast.
Ik heb het vermoeden dat het door mijn MDA vario komt omdat ik het op verschillende computers heb geprobeerd.

Van zowel mobile device center en activesync heb ik de laatste versie geinstalleerd.

Nu is mijn vraag of iemand weet waar Windows mobile 5 de bestanden van de agenda en contactpersonen bewaard?
Dan kan ik die handmatig kopieren en mijn MDA vario resetten.

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Volgens mij staat er ergens op je device een pim.vol bestand ( ik dacht onder "mijn apparaat" of in de windows folder). Ik weet dat daar oa je contactpersonen inzitten en dacht ook de agenda, maar dat weet ik niet zeker. Stel je vraag ook even in de HTC Wizard thread, daar hebben ze wellicht tips om je sync problemen op te lossen.

Een paar basis tips:
1. Nooit syncen via een USB hub maar altijd direct op de USB poort met de kabel, dat werkt veel beter.
2. Heb je al geprobeerd in start-instellingen-verbindingen-usb aan pc het vinkje bij geavanceerde netwerkfunctionaliteit uit of juist aan te zetten? Bij mijn Vario moest die altijd aan staan, bij mijn vario II juist uit, anders synct de boel niet. Weird, maar waar.

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:06
Het is inderdaad pim.vol

Ik heb er een kopie van gemaakt. Harde reset gedaan van mijn pda.
Toen het nieuwe pim.vol een andere naam gegeven.
Oude pim.vol terug gezet en weer een reset.

Alles is weer terug.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SpiriTNL schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:29:
Het is inderdaad pim.vol

Ik heb er een kopie van gemaakt. Harde reset gedaan van mijn pda.
Toen het nieuwe pim.vol een andere naam gegeven.
Oude pim.vol terug gezet en weer een reset.

Alles is weer terug.
Dan heb je daar nog redelijk geluk mee gehad aangezien dit niet altijd werkt. Mooi om te horen dat het gelukt is in ieder geval :)

Deze gaat nu op slot, overigens had je deze vraag ook best in het centrale topic kunnen stellen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.