Draadloos netwerk beveiligd: kom er niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-03 14:48
Ik heb net mijn draadloos thuisnetwerk beveiligd. Een WPA-PSK key ingevuld in het routerprogramma. Daarna heb ik dit ook ingesteld in Windows. Nu kom ik echter niet meer op het netwerk. Ik denk dat de fout bij de instellingen van de router zit. Is er een manier om weer in de router te komen? Als ik het routerprogramma opstart geeft hij namelijk aan dat ik niet met het netwerk verbonden ben.

Bvd.

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-03 12:36

charlie7

pr0

Hele router resetten lijkt mij het beste, (zit wel een knop voor op de achterkant). En dan vervolgens netwerk kabel eraan en weer alles instellen. Lijkt mij de meest voordehand liggende optie.

MacMini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 PM / AWU 3 / Model 3 Highland

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-03 16:12
Bekabeld moet toch wel lukken neem ik aan. En anders reset als last resort. Daar kwam je zelf toch ook wel op??
Vaak kun je in de interface gewoon de key wijzigen zonder de oude te weten.

[ Voor 25% gewijzigd door Ascathon op 03-08-2007 00:14 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 12:22
Verbind de computer met een netwerkkabel aan de router en je kan zo inloggen.

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
met een kabel werkt altijd

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-03 14:48
Dat met die kabel had ik zelf ook wel aan gedacht, ware het niet dat de enige netwerkkabel die ik bij de hand heb, door het halve huis heen loopt. Ik zal eens proberen de router te resetten, maar dan moet ik natuurlijk weer alles opnieuw instellen. Maar goed, er zal wel niets anders op zitten.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-03 14:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, als je er zelf al aan hed gedacht, waarom doe je dat dan niet :? Het maakt toch niet uit of die kabel door het gehele huis heen loopt. Trek desnoods even die kabel eruit en prik hem aan je eigen pc/laptop.

Resetten is ook een manier, maar dan moet je inderdaad de config opnieuw aanmaken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.