Hallo,
Ik was vandaag ook wezen kijken bij de werkzaamheden bij de gerbrandytoren.. (voor de gene die niet weten wat dit is, was vandaag op het nieuws linkje* )
Echt een hele hoop slr's gezien vandaag, dus er zijn waarschijnlijk veeeel meer mensen die hier foto's van hebben. Ik zelf had niet zon grandioze lens om dit te fotograferen (ging maar tot 50mm
)
Toch wel een aantal leuke foto's kunnen maken.
Ik ben eigenlijk vooral opzoek naar een van al die honderden andere die ik vandaag zag met hun statief en mooie L lenzen oid. Ondanks dat ik eigenlijk niet zomaar een verzameltopic mag starten, toch bij deze gelijk mijn vraag om deze wel toe te laten... Op mijn standaard foto forums waar ik normaal komt heb ik ook al geen foto´s kunnen vinden van vandaag, dus vandaar! Maar om toch niet met lege handen dit topic te openen, hier mijn foto's!
#am1 - Het eerste stukje was er al afgehaald voordat ik aankwam..

#am2 - de speciaal uit zwitserland overgebrachte helicopter (met team!)

#am3 - Zware crop ivm 50mm

#am4

#am5 - Totaalbeeld zonder rood/wit topje (halverwege de werkzaamheden)

#am6 - Laatste rode gedeelte ook eraf...

#am7 - Het nieuw topje (antenne) erop!

#am8 - En het eindresultaat

Ik hoop op meer foto's!
Ik was vandaag ook wezen kijken bij de werkzaamheden bij de gerbrandytoren.. (voor de gene die niet weten wat dit is, was vandaag op het nieuws linkje* )
Echt een hele hoop slr's gezien vandaag, dus er zijn waarschijnlijk veeeel meer mensen die hier foto's van hebben. Ik zelf had niet zon grandioze lens om dit te fotograferen (ging maar tot 50mm
Toch wel een aantal leuke foto's kunnen maken.
Ik ben eigenlijk vooral opzoek naar een van al die honderden andere die ik vandaag zag met hun statief en mooie L lenzen oid. Ondanks dat ik eigenlijk niet zomaar een verzameltopic mag starten, toch bij deze gelijk mijn vraag om deze wel toe te laten... Op mijn standaard foto forums waar ik normaal komt heb ik ook al geen foto´s kunnen vinden van vandaag, dus vandaar! Maar om toch niet met lege handen dit topic te openen, hier mijn foto's!
#am1 - Het eerste stukje was er al afgehaald voordat ik aankwam..

#am2 - de speciaal uit zwitserland overgebrachte helicopter (met team!)

#am3 - Zware crop ivm 50mm

#am4

#am5 - Totaalbeeld zonder rood/wit topje (halverwege de werkzaamheden)

#am6 - Laatste rode gedeelte ook eraf...

#am7 - Het nieuw topje (antenne) erop!

#am8 - En het eindresultaat

Ik hoop op meer foto's!