Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 08:33
Hallo,
Ik had een Alcatel OT C550 gekocht bij mobistar voor 55 euro. Omdat ik er niet zo tevreden over was, wilde ik deze binnen de week terugbrengen. Echter namen ze hem niet terug.
Nu heb ik een SE K810i besteld, dus doe ik nieks met deze aankoop.

Ofwel doe ik hem kado aan iemand, ofwel veil ik hem op ebay (minstent 20 euro) maar het liefst zou ik willen proberen deze telefoon onder garantie te laten vallen. In het geval dat ik dan een nieuwe telefoon krijg, breng ik deze gewoon in bij een ander mobistar center, ongeopend.

Het is gelukkig nog niet zo veel geld, maar ik zou het toch graag terughebben. Deze telefoon kan je ook gebuiken al korting van 20 euro bij een nieuwe telefoon in de meeste verkoopscentra, maar ik zou graag minstens 30 euro ervoor krijgen eigenlijk.

Eerst had ik gedacht uit te komen met het smoesje dat de lader het niet altijd deed, aangezien dat ook het geval was de eerste dag, maar ik heb er nu helaas geen last meer van. Ik zou dus graag vreemde fouten willen opwekken (met een java app bijvoorbeeld) om onder garantie te vallen. Liefst zou ik ook graag zelf in staat zijn mochten ze hem weigeren bij mobistar, zelf de gsm te kunnen ontdoen van de fouten, dan kan ik hm in perfecte staat verkopen (er zit trouwens geen simlock op, wat me wel verbaasde, heeft dit te maken met de koppelverkoopwetgeving in belgie?).

Hebben julie nog ideetjes of tips?

http://www.softfocus.be/

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 23:40
euhm, heb jij de Got-forumregels wel gelezen? Dit is bedrog. Hier wordt niet aan meegewerkt. Trouwens, onder garantie krijg je zelden een nieuw toestel in ongeopende verpakking, zeker na de eerste 14 dagen. Meestal krijg je een refurbished toestel en vervangen ze enkel het toestel, dus niet de verpakking + baterij + lader.

[ Voor 55% gewijzigd door needless to say op 02-08-2007 22:44 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Valt dit niet gewoon onder fraude? Ik denk dat je gewoon een iets anders moet gaan uitproberen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit interessante stukje tekst al gelezen? Je wilt gewoon aan oplichting doen. :(

Edit: dat is de telefoon die je in Alcatel One Touch C550 connecting2PC besprak. Die telefoon waar je zelf niet goed gekeken hebt naar de features, en daarom zou de winkel hem terug moeten nemen?

Billen branden, blaren zitten. Is gelijk een wijze levensles.

[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 02-08-2007 22:46 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Outerspace schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:43:
Valt dit niet gewoon onder fraude? Ik denk dat je gewoon een iets anders moet gaan uitproberen?
Ja, ongeveer.

En daar kunnen wij je niet mee helpen. En zoals ik ook in je vorig topic melde, voortaan even beter kijken wat een toestel kan, alvorens `m te kopen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.