Een survey kan dan wel een lage tekstuele inhoud hebben - of bestaan uit telegramzinnen dat de leesbaarheid niet bevorderd - maar een ander (even) belangrijk onderdeel van de Productreviews is de waardeoordelen die de gebruiker aan het product hangt. Niet iedereen kan snel in de pen klimmen om een stuk proza te schrijven, maar een beoordeling geven is zowat het makkelijkste en mijn inziens ook het belangrijkste doel van de PR. De cumulatieve score van een product wordt gebruikt in de Pricewatch: de score die prijszoekers direct krijgen te zien.
In eerste instantie krijg je dus alleen de score te zien, voor diepgaandere informatie dien je dus de tekst te lezen. Hoewel je soms de vreemdste teksten te zien rkijgt, je krijgt toch een indruk hoe de reviewer oordeelt over het product. Ik ben het met je eens dat de tekst van de door jou aangehaalde survey niet je-van-het is, maar het kan in mijn ogen er wel doorheen. Ik heb slechte(re) reviews gezien

. Wat betreft zijn beoordeling voor 'Ondersteuning' ben ik het eens met bovenstaande tweakers: de website is tegenwoordig de plek waar je alles vandaan haalt, variërend van algemene informatie tot forums. Daar hoort dan ook bij hoe de website in elkaar steekt en hoe vlot deze is. Als je een bijvoorbeeld een Service Pack van Windows wil downloaden dan heb je geen zin om urenlang te moeten downloaden.