Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] Review met feitelijke inhoud van 0

Pagina: 1
Acties:

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik weet dat er een moderatie-systeem aan komt, maar toch wilde ik deze 'survey' even melden.
Dingen die er 'goed uitzien' krijgen een 5, en een trage site geeft heel de ondersteuning een 2. Yeah right.

Er mogen dan misschien wat letters in staan, maar in feite staat er niets in deze survey.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Deze gebruiker beoordeeld ondersteuning o.a. op de functionaliteit van de website van de leverancier. Ik kan me best voorstellen dat als je voor drivers of andere info een tergend langzame site moet gebruiken je hier niet echt blij mee bent. Op zich zie ik geen reden om de survey aan te passen. Hij is goed onderbouwd, en er blijkt ook duidelijk uit dat het mobo op zich prima is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmm.. Ok.

Vind het zelf een bijzonder vreemde manier van survey, in tegenstelling tot alle andere korte surveys, maargoed.

Verder is er meer in de ondersteuning dan alleen de site, zoals je ook ziet als je een survey schrijft.

• sanderhak
  • Laatst online: 11-11 09:20
Laast nog een keer bij Asus gehad, kwam een driver binnen met 5,9 Kbyte/s. Dan verdwijnt het A-merk gevoel toch erg snel.

[ Voor 41% gewijzigd door sanderhak op 03-08-2007 21:42 . Reden: beter lezen voordat je typt ]

mijn email is <username>@gmail.com.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Houdt er rekening mee dat dit een product survey is en geen shop survey. Ofwel, hier beoordeel je het product en aanverwante zaken. Bij een shop survey beoordeel je de shop. Het slecht beoordelen van een shop omdat je product crashed of omdat de leverancier een slechte website heeft heeft dan geen enkele relevantie.
In dit geval is de website duidelijk een onderdeel van het product en aanverwante zaken, dus mag de gebruiker best hier zijn oordeel over geven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Gigabyte heeft een aantal websites waarvan sommigen snel en anderen traag (vanaf NL dan), waarschijnlijk heeft hij gewoon de verkeerde site gepakt ;)

Hoe dan ook, een goede snelle website met up2date drivers vind ik het belangrijkste aan ondersteuning bij een moederbord, ik kan me de beoordeling dus goed voorstellen.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een survey kan dan wel een lage tekstuele inhoud hebben - of bestaan uit telegramzinnen dat de leesbaarheid niet bevorderd - maar een ander (even) belangrijk onderdeel van de Productreviews is de waardeoordelen die de gebruiker aan het product hangt. Niet iedereen kan snel in de pen klimmen om een stuk proza te schrijven, maar een beoordeling geven is zowat het makkelijkste en mijn inziens ook het belangrijkste doel van de PR. De cumulatieve score van een product wordt gebruikt in de Pricewatch: de score die prijszoekers direct krijgen te zien.

In eerste instantie krijg je dus alleen de score te zien, voor diepgaandere informatie dien je dus de tekst te lezen. Hoewel je soms de vreemdste teksten te zien rkijgt, je krijgt toch een indruk hoe de reviewer oordeelt over het product. Ik ben het met je eens dat de tekst van de door jou aangehaalde survey niet je-van-het is, maar het kan in mijn ogen er wel doorheen. Ik heb slechte(re) reviews gezien :P. Wat betreft zijn beoordeling voor 'Ondersteuning' ben ik het eens met bovenstaande tweakers: de website is tegenwoordig de plek waar je alles vandaan haalt, variërend van algemene informatie tot forums. Daar hoort dan ook bij hoe de website in elkaar steekt en hoe vlot deze is. Als je een bijvoorbeeld een Service Pack van Windows wil downloaden dan heb je geen zin om urenlang te moeten downloaden.
Pagina: 1