Nog nooit heb ik iemand op GoT terecht gewezen, jij bent de eerste! Ik kan je vertellen, wat jij allemaal verteld in dit topic is totaal niet onderbouwd, je kritiek op M2M helemaal niet, klinkt leuk, meer ook niet.
Ten eerste; waarom zet je niet gewoon je clocks naar default?

Probleem opgelost?
Leuk, maar ik geloof dat ik dit poste:
Weet iemand hoe ik mijn clocks weer boven water kan halen, want ik heb geen idee hoe die nu staan.
Ten tweede; een uur om simpelweg wat te reinstallen? Kom op
Ten derde; artefacts moet artifacts zijn.
Ten vierde; Waarom memtesten voor iets dat met z'n graka te maken heeft?
Ten vijfde; Waarom een CPU testen als z'n graka problemen geeft?
Ik kan je vertellen, ik had mijn CPU ook nog overgeclockt staan, dus wel
degelijk een CPU probleem. Bij een klant van mij heb ik overigens ook meegemaakt dat geheugen artifacts gaven, maar vaak een BSOD erbij. Dus wederom...
Ten zesde; Bij mij werkt ATi Tool ook niet goed onder Vista, misschien dat Vista zelf het probleem is? Ik maak gebruik van een HD2900XT
Werkt wel goed onder Vista (ATITool v0.27), of je moet daaraan en aan je drivers zitten kloten zoals mij

Ten zevende; Weet je zelf wel waar je het over hebt?

Denk het wel, probleem opgelost
M2M bedankt voor je reply, het was zo opgelost, temp van de 7900GTO wordt ook weer weergeven. Het was dus ook inderdaad een driverprobleem, ik had eerst mijn CPU teruggeclockt => geen artifacts meer, daarna alle drivers herinstalled => en het werkt weer fantastisch (ik zie de clocks weer, wordt herkent in ATITool, kan weer overclocken en zie de temp weer)!
Nogmaals bedankt!
@MensionXL: verder een beste vent