Afgelopen juli op vakantie geweest in Tannheim en daar in de omgeving veel wandelingen gemaakt. Al die andere test-/showcases met vakantiefoto's aanschouwend begon het bij mij toch ook te kriebelen om hier eens wat foto's met jullie te delen.
Alle foto's zijn klikbaar naar een wat groter formaat.
#1: Een reiger gespot tijdens een wandeling langs het riviertje de Vils.

#2: Bloemen aan de oever van de Vilsalpsee, een bergmeer waaruit het bovengenoemde riviertje voortvloeit.

#3: Een overzichtfoto van een deel van de Vilsalpsee, met rechts achterin de voet van de Neunerköpfle, de 'huisberg' van Tannheim en populair vertrekpunt voor paragliders en hanggliders.

#4: Uitzicht vanaf de Neunerköpfle over de bergen rondom de Vilsalpsee, die in het dal achter de groene bergkam ligt. We zijn met een cabinelift omhoog gegaan en daarna via de berghut die je ziet liggen te voet terug afgedaald naar Tannheim.

#5: Tijdens een wandeling in een zijdal van het prachtige Lechdal kwamen we deze opvallende St. Jansvlinder (fam. van bloedvlekvlinders) tegen. Toen ik er een foto van aan het maken was kwam opeens de zweefvlieg er bij zitten.

#6: Een sprinkhaan die in de zon zat te poseren op een stuk hout.

#7: Het oorspronkelijke Münchner Haus en een aantal van de moderne uitbreidingen op de Zugspitze. Vrijwel dezelfde foto heb ik afgelopen winter ook geschoten.

#8: Ook deze alpenkauwtjes heb ik toen al eens vastgelegd. Nu in actie:

#9: Een zweefvlieg op een alpen margriet in de alpenbloementuin bij Reutte.
Alle foto's zijn klikbaar naar een wat groter formaat.
#1: Een reiger gespot tijdens een wandeling langs het riviertje de Vils.

#2: Bloemen aan de oever van de Vilsalpsee, een bergmeer waaruit het bovengenoemde riviertje voortvloeit.

#3: Een overzichtfoto van een deel van de Vilsalpsee, met rechts achterin de voet van de Neunerköpfle, de 'huisberg' van Tannheim en populair vertrekpunt voor paragliders en hanggliders.

#4: Uitzicht vanaf de Neunerköpfle over de bergen rondom de Vilsalpsee, die in het dal achter de groene bergkam ligt. We zijn met een cabinelift omhoog gegaan en daarna via de berghut die je ziet liggen te voet terug afgedaald naar Tannheim.

#5: Tijdens een wandeling in een zijdal van het prachtige Lechdal kwamen we deze opvallende St. Jansvlinder (fam. van bloedvlekvlinders) tegen. Toen ik er een foto van aan het maken was kwam opeens de zweefvlieg er bij zitten.

#6: Een sprinkhaan die in de zon zat te poseren op een stuk hout.

#7: Het oorspronkelijke Münchner Haus en een aantal van de moderne uitbreidingen op de Zugspitze. Vrijwel dezelfde foto heb ik afgelopen winter ook geschoten.

#8: Ook deze alpenkauwtjes heb ik toen al eens vastgelegd. Nu in actie:

#9: Een zweefvlieg op een alpen margriet in de alpenbloementuin bij Reutte.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 02-08-2007 15:43 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr