Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile, sim-unlock code aanvraag drama

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:15
Ik heb meer als een jaar geleden de SE W810i + abbo bij TM genomen. Abonnement ruim op tijd opgezegd, en omdat er een simlock op het toestel zit, simunlock-code aangevraagd.
Eerste keer dat ik hiervoor gebeld heb was op 12-07, volgens info op hun site zou het 5 dagen duren. Op 17-07 maar 's gebeld waar de brief bleef, volgens helpdesk was 'ie eergisteren verstuurd, de volgende dag nog geen post dus maar weer gebeld. Kreeg toen te horen dat een tel. aanvraag max. twee weken duurt. De 27e maar weer eens gebeld omdat er nog steeds geen post van hun was, helpdesk vond het ook vreemd, ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden, en een mail krijgen om het zo snel mogelijk op te lossen. Nooit gebeld/gemaild natuurlijk, ze liegen je maar wat voor.
Dus op 28-07 weer gebeld, jaja, brief zou ik ma/di (30/31-07) in huis hebben, maar (zoals ik al verwachtte) dat was weer een leugentje om je zoet te houden.
Dus de 31e maar weer gebeld (blij dat het een gratis nummer is)deze dame wist mij te vertellen dat de aanvraag bij een afdeling was blijven liggen, als ze hem opnieuw aan zou vragen zou ik 'm binnen een paar dagen in huis hebben, met de kans dat ik 'm dubbel zou krijgen.....
Vandaag (02-08) gebeld hoe het er voor staat, blijkt volgens deze medewerker dat het nog wel twee weken kan duren....
Zit nu dus met een onbruikbaar toestel en een abonnement dat ik niet kan gebruiken.
Wordt ondertussen een beetje (understatement) boos op t-mobile en hun helpdesk medewerkers, ze liegen je maar wat voor, in totaal nu 7 keer gebeld en twee keer een klachten mailtje gestuurd (waar niet op gereageerd wordt) niemand die je echt helpt, maar ja, je bent maar een ex klant, dus blijkbaar niet meer interessant.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wat is je vraag? Je telefoon is helemaal niet onbruikbaar, er kan altijd nog een T-Mobile abonnement op.

Overigens heb ik onlangs een T-Mobile unlockcode aangevraagd via de website en bij de T-Mobile shop (de laatste omdat ik dacht dat ze hem daar zo konden uitprinten) en beide had ik na een week in de bus liggen.

Signatures zijn voor boomers.

• Wobcat
Ik heb dus geen t-mobile abonnement meer, telefoon is niet bruikbaar met een andere provider.
Heb hier nu dus een sim van een andere provider waar ik niks mee kan.
Het advies van de laatste helpdeskmedewerker die ik aan de telefoon had was om in de tussentijd maar een simlockvrije foon te gebruiken, even kopen dus.....

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:26

Barrycade

Through the...

En kan je ook niet meer op My tmobile.nl? Anders daar even proberen.

• Wobcat
Had ik al gezien, en geprobeerd. Maar zodra je abonnement is afgelopen kun je alleen nog je facturen inzien, ongeveer twee maanden. Daarna wordt/is je account opgeheven.
Alle andere functies zijn niet meer mogelijk. Ik had natuurlijk de code tijdens de abonnementsperiode kunnen aanvragen, maar dan kost het je €50, in het laatste kwartaal. En zodra je abonnement dus is afgelopen (en het gratis is) kan het niet meer online.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 17:52
Als je er zo om verlegen zit dat je een unlocked toestel hebt, misschien is het dan slim het ergens anders te laten doen, bijvoorbeeld op de markt?

• Wobcat
Lijkt mij persoonlijk niet zo slim, SonyEricsson toestellen zijn niet zo makkelijk simlockvrij te maken, en het is illegaal plus dat ik niet van plan ben om te gaan betalen omdat t-mobile in gebreke blijft.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Nou eitje, geen probleem. Maar gewoon door blijven zeuren! Anders ff doorverbinden naar een teamleader , die jou weer voor kan liegen!!

• Wobcat
Tja, na zovele keren bellen wordt ik allen nog maar binnen een paar minuten pisnijdig aan de telefoon. :(
En jammer dat tmobile niet in de shopsurvey staat hier....

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wobcat schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:04:
Lijkt mij persoonlijk niet zo slim, SonyEricsson toestellen zijn niet zo makkelijk simlockvrij te maken, en het is illegaal plus dat ik niet van plan ben om te gaan betalen omdat t-mobile in gebreke blijft.
W810 is geen enkel probleem om simlock vrij te maken en is het niet zo dat het in Nederland legaal is als je het toestel meer dan een jaar in bezit hebt ?
Ik was al lang naar de markt oid geweest... voor die paar euro zou ik niet gaan lopen klooien.
Feit blijft natuurlijk dat T-Mobile die code fatsoenlijk op tijd had moeten leveren.

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Gewoon elke dag bellen. De aanhouder wint. Je kunt ook meerdere malen op een dag bellen. Ik heb bij t-mobile altijd het idee dat hoe meer aanvragen je doet hoe groter de kans is dat er uiteindelijk eentje doorheen komt.

Ik ontken het bestaan van IE.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hoewel zoiets zeer frustrerend kan zijn, kunnen wij je hier (helaas) ook niet mee helpen. Een discussie is in dit geval niet echt mogelijk waarnaast het forum ook niet fungeert als 'shop survey/klachtenbak'.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.