Wij zijn sinds 2 jaari n bezit van een laptop van het merk Alpha (kende het zelf ook niet). Deze laptop hebben we gekocht zonder een Windows XP licentie, dus werden er ook geen restore cd's oid meegeleverd. Wel werd er een driver cdtje meegeleverd. Nu heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en moet ik nog een aantal drivers installeren. Helaas is het driver cd'tje zoek geraakt. Nu ben ik op zoek naar de website van Alpha (het merk dus). Ik heb trouwens wel een sterk vermoeden dat het een onderdeel is vna een groter computermerk (Acer oid?). Als ik op google zoek namelijk naar een modelnummer dan kom ik vaak bij Acer uit. Het volgende staat op de laptop vermeld:
Alpha 3000, en een sticker o pde onderkant "G200N series".
Wat ook nog heel gek is, er staat op de sticker aan de onderkant van de laptop dat er een Intel WM3B200 wireless kaartje inzit. Zodra ik de driver daaarvan van internet had geplukt (intel site), zegt ie in het apparaatbeheer dat er geen geschikte driver is gevonden als ik link naar het mapje vna de driver.
Alvast bedankt
Alpha 3000, en een sticker o pde onderkant "G200N series".
Wat ook nog heel gek is, er staat op de sticker aan de onderkant van de laptop dat er een Intel WM3B200 wireless kaartje inzit. Zodra ik de driver daaarvan van internet had geplukt (intel site), zegt ie in het apparaatbeheer dat er geen geschikte driver is gevonden als ik link naar het mapje vna de driver.
Alvast bedankt