Toon posts:

problemen bij installatie CS3

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal keer geprobeerd een gedownloade versie van Adobe CS3 te installeren, maar ik loop steeds tegen hetzelfde probleem aan. Het bestaat uit vier bestanden, zeg maar dvd1.uif t/m dvd4.uif.
Het probleem:
Op een bepaald moment in de installatie vraagt hij om cd2 in H: te doen. Maar H: is mijn harde schijf, hier kan dus geen cd in. Ik kan dan alleen kiezen tussen ok en annuleren, die niet zoeken naar de bestanden.

geprobeerde oplossingen
- de inhoud van de cd's naar één map op de harde schijf kopieëren. Helpt niet
- De bestanden op 4 dvd's branden. Helpt ook niet, blijft vragen om de tweede cd in H: te doen.
- De bestanden mounten met Deamon Tools. Werkt niet
- De bestanden mounten met Magicdisk. (als I: of J:) blijft om H: vragen. Ook als ik wanneer hij om cd2 vraagt deze mount.
- Alle vier de bestanden tegelijkertijd mounten met magicdisk alsof ze in (dvd1 in I:, dvd2 in J:, etc.)

Een versie die ik van een vriend op dvd kreeg (kan dezelfde versie zijn, weet niet precies) heeft hetzelfde probleem. Bij hem werkte het wel.
Op internet en in dit forum kan ik niets over dit probleem vinden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Misschien moet je niet (illegaal) downloaden :P? Dat is namelijk zéér stout! :N

/me Ruikt een slot }:O

Of heb je hem legaal ergens gedownload en heb je een echte licentie etc? :P In dat geval verwijs ik je naar de makers van CS3 ;)

[ Voor 41% gewijzigd door MensionXL op 02-08-2007 14:09 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 11:23
Geloof dat dat redelijk illegale buisiness is en dat er hier dan ook geen antwoorden op gegeven mogen worden...

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:25

Pierre

Van nature lui!

Had ik ook, is wel een oplossing voor hoor, kopen die handel :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Koop het in de winkel, je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. :)

Signature

Dit topic is gesloten.