[VISTA] 'Stand By' and 'Hibernate'

Pagina: 1
Acties:

• acubricktop
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-04-2023
Hey tweakers.

Mijn pc start steeds weer opnieuw op wanneer ik in 'Stand By' en 'Hibernate' wil.

HTPC
Ik heb een HTPC gemaakt, waarop ik windows vista ultimate 32 nl heb geinstalleerd.

Het probleem,
Met het mediacenter gedeelte kan ik opnemen van tv.
Maar alleen wanneer ik mijn HTPC aan heb staan.
Hiervoor wil ik standby of hibernate gebruiken. zodat mijn mediacenter aanspringt wanneer mijn programma zou moeten opnemen (net als mijn oude video recorder).
Maar zoals boven beschreven lukt dat niet zo best.

Gokje,
Werken deze (slaap) standen alleen maar op laptop`s?

Wie kan mij helpen.

greetz

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je zou eens kunnen kijken of je S3/S4 sleepmodes in de BIOS ook correct geconfigureerd zijn, en of er geen hardware devices zijn die niet met die configuratie kunnen werken.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er helemaal niks te vinden is met een searchopdracht hier of met Google...
Waar heb je zelf al naar gekeken?
Eigen inzet wordt hier wel op prijs gesteld, zie ook de Windows Clients - Policy :)

[ Voor 43% gewijzigd door alt-92 op 02-08-2007 13:44 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• acubricktop
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-04-2023
hey,

Wat ik zelf al geprobeerd heb.

-Googelen natuurlijk. dit levert een scheeplading met tekst en uitleg op. maar niks lijkt snel ''to the point'' te komen.

-Wikipedia deze site leerde mij het verschil tussen de slaapstanden. 'Stand By' and 'Hibernate'

Bios
Ik werk met een asus PB5 mobo en heb de bios nog niet bekeken op die mogenlijkeheid.
Zo bedankt voor die tip!