Toon posts:

Verstelbare polsriem...waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn vorige camera had ik een verstelbare polsriem, waar een handig schuifje op zat waarmee je het riempje kon laten aansluiten tegen je pols. Mocht je onverhoopt de cam laten vallen, dan bleef ie netjes aan je pols hangen.

De huidige is gewoon een lus zonder schuifje. Dat is veel te ruim het glijdt gewoon van je pols af.

Wat ik dus zoek is een verstelbare polsriem. De enige die ik kan vinden is die van Kaiser, maar die heeft een zweterig plastic omhulsel. Iemand die weet waar ik zo'n ding kan vinden?

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Al 's op ebay gekeken?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Inderdaad op eBay. Misschien handig voor het zoeken: dit heet een handstrap en is bij grote camerawinkels te krijgen maar goedkoper via eBay.

[ Voor 24% gewijzigd door Josh op 02-08-2007 12:14 ]

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Weet iemand welke op de Nikon D80 past? Op ebay Kan ik niks vinden hiervoor...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Coen zoekt er volgens mij eentje voor een compactcamera, zo'n vrij licht en eenvoudig lusje, maar dan met een klemmetje zodat je hem wat kunt beveiligen aan de pols.

Jigs zoekt een handstrap, die je normaliter enkel gebruikt als je ook het batterypack hebt. (Batterypack staat bijvoorbeeld hier ) Helaas kan ik zo snel het juiste typenummer niet vinden.

Bericht hierboven

• Jigs
Floor-is schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:44:
Coen zoekt er volgens mij eentje voor een compactcamera, zo'n vrij licht en eenvoudig lusje, maar dan met een klemmetje zodat je hem wat kunt beveiligen aan de pols.

Jigs zoekt een handstrap, die je normaliter enkel gebruikt als je ook het batterypack hebt. (Batterypack staat bijvoorbeeld hier ) Helaas kan ik zo snel het juiste typenummer niet vinden.
Tnx Floor-is. De batterypack wordt als het goed is vandaag bezorgd. Maar die handstrap....
ben ik nog steeds naar geinteresseerd. Dus mocht er iemand weten welke het is, dan ben ik zeer geinteresseerd.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-01 12:56
Ik heb voor mijn camera een ProStrap gekocht, besteld vanuit de US.
Is van leer, zeer stevig, in diverse kleuren te krijgen.
Ik was $20.94 kwijt incl. s&h (zo'n €15,50)

Afbeeldingslocatie: http://www.prostrap.com/DeluxeLoop/DeluxeLoop.jpeg
http://www.prostrap.com/DeluxeLoop/DeluxeLoop.html

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 18:30
Ik heb die van mijn wii gebruikt :P
Kreeg toch 4 nieuwe maar had intussen ook al beschermhoesjes in verschillende kleuren gekocht waar er ook bij zaten. Dus heb er nu genoeg.
die hoesjes kosten geloof ik een tientje per 2 ofzo en daar zitten er ook 2 bij :) (Mediamarkt of gameshop)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-01 19:06
Jigs schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:20:
[...]

Tnx Floor-is. De batterypack wordt als het goed is vandaag bezorgd. Maar die handstrap....
ben ik nog steeds naar geinteresseerd. Dus mocht er iemand weten welke het is, dan ben ik zeer geinteresseerd.
eosdigitaal.nl heeft volgens mij merkloze handstraps!

• Jigs
Hmm volgens mij heb ik wel een goede deal gedaan vanavond.
Ik heb even gekeken op ebay en daar was een handstrap te koop die binnen een paar minuten afliep. Ik heb de biedingstrijd gewonnen.
Het is deze geworden:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=160141746867

Het kostte me 3,25 USD met verzenden en al nog geen 15 USD = 10 euro.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Als jij hele kleine handjes hebt en geen grip gebruikt, dan is dat best een ok optie wellicht ja ;)

Bericht hierboven

• Jigs
Floor-is schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:40:
Als jij hele kleine handjes hebt en geen grip gebruikt, dan is dat best een ok optie wellicht ja ;)
Hoezo? Hij is in grootte verstelbaar!
Pagina: 1