Wat is de beste deal op dit moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Hallo, Ik heb nu bijna een jaar internet van speedlinq en ben aan het rondkijken voor een andere provider.

Toen ik vorig jaar voor speedlinq had gekozen kwam ik er later achter dat orange toch ook een hele mooie deal had en orange leek ook een betere service te hebben.
Is orange nog steeds degene met een van de beste deals? Of zijn er ondertussen andere bedrijven (met ok service) die betere deals hebben? Ik ben op zoek naar internet zonder telefonie.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wat noem je een 'beste deal'
Die gene met de beste uptime, meeste webspace, grootste inbox, beste site, hoogste prijs/Mbs-verhouding?

Allemaal vragen die we niet kunnen beantwoorden voor je, dat kun jij veel beter.
Met sites als bellen.com of eventjes de grote providers zelf langs te gaan kun je het zelf goed beslissen.

Ikzelf zit bijvoorbeeld bij xs4all, zeker niet de goedkoopste, maar ik beslis op andere parameters dan anderen dat doen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-12 14:33
http://www.adslwinkel.nl/

Ik heb Orange Family, en op de livebox na, vindt ik alles prima.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Verwijderd

Wat is er mis met het Speedlinq 2Mbit abonnement voor 4,95 per maand? Goedkoper kan haast niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:31:
Wat is er mis met het Speedlinq 2Mbit abonnement voor 4,95 per maand? Goedkoper kan haast niet.
Nou je moet ook een POTS hebben of een aanvragen via een zogenaamde shareline kost toch al gauw 50 Euro!

Beste keus voor cheap WWW gewoon kabel nemen! En dan de goedkoopste pakket van ongeveer 1,6Mbps.

Een goede deal is voor mij zo goedkoop mogelijk >:) en dat is mijns inziens kabel want dat kost gemiddeld 19,95 voor een bijna 2Mbps verbinding.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 23:37
Kabel is VEEL duurder dan ADSL. Voor 20E per maand (10 koper + 10 abo) heb je bij tele2 een 10mbit abo.

Toegegeven, dat abo wordt na het 1e jaar wat duurder (28E voor abo + koper), maar met kabel krijg je voor €30 maar 4mbit. En als je echt ultra-budget wilt, wissel je elk jaar van adsl aanbieder (vind ik zelf te veel werk, maar het kan), dan zit je op 15-17 per maand, en dat is 15-25% goedkoper dan kabel.

En hij heeft al ADSL, dus hoeft hij geen aansluitkosten bij kpn te betalen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Nou je moet ook een POTS hebben of een aanvragen via een zogenaamde shareline kost toch al gauw 50 Euro!
...
Wat is een POTS? Waarom heeft TS nu ADSL van Speedlinq zonder een POTS? Waarom heeft TS met een 2mbit abonnement wel een POTS nodig?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Met een beetje zelf zoeken is dit prima op te lossen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.