Ik heb hier een Asus P5B-V moederplank liggen met daarop een Soundmax geluidskaart.
Ik heb mijn Logitech Z5500 speakers aangesloten via de coax connector.
Het is probleem is alleen dat het geluid telkens terug geschroeft wordt, net alsof de geluidskaart te weinig capaciteit heeft.
Als de volume in Windows @ 100% staat, en er komt wat bass dan lijkt het net alsof het volume terug gedraait wordt naar 10%. Als de bass weer weg is, staat de muziek weer hard.
Nu heb ik het totale volume en de wave uitgang op 30% gezet.
Nu is de demping wel minder, maar het is er nog steeds.
De equalizer staat ook op standaard ingesteld.
Het begint enorm irritant te worden namelijk. In het begin had ik hier nooit last van, maar het lijkt steeds erger te worden
Ik gebruik de laatste drivers voor Windows XP Pro.
Ik weet dat onboard chippies niet fantastisch zijn, maar dit heb ik in al die tijd nog nooit meegemaakt
Iemand met hetzelfde probleem? Of iemand die een oplossing weet..... of is het gewoon een fatsoenlijke geluidskaart kopen?
Ik heb mijn Logitech Z5500 speakers aangesloten via de coax connector.
Het is probleem is alleen dat het geluid telkens terug geschroeft wordt, net alsof de geluidskaart te weinig capaciteit heeft.
Als de volume in Windows @ 100% staat, en er komt wat bass dan lijkt het net alsof het volume terug gedraait wordt naar 10%. Als de bass weer weg is, staat de muziek weer hard.
Nu heb ik het totale volume en de wave uitgang op 30% gezet.
Nu is de demping wel minder, maar het is er nog steeds.
De equalizer staat ook op standaard ingesteld.
Het begint enorm irritant te worden namelijk. In het begin had ik hier nooit last van, maar het lijkt steeds erger te worden
Ik gebruik de laatste drivers voor Windows XP Pro.
Ik weet dat onboard chippies niet fantastisch zijn, maar dit heb ik in al die tijd nog nooit meegemaakt
Iemand met hetzelfde probleem? Of iemand die een oplossing weet..... of is het gewoon een fatsoenlijke geluidskaart kopen?