Ik zit nu al een dag op dit probleem, en besluit nu maar om het even hier te posten. Ik gebruik onderstaande code om een XML bestand uit te lezen:
Deze while gaat dus door een serie onderliggende elementen heen. Vervolgens krijg ik ook netjes een popup bij elk element behalve bij één. Deze wordt op de een of andere manier gewoon overgeslagen
Hier onder een voorbeeld van het XML bestand:
Het element Hoofdgroep wordt hier overgeslagen, de rest werkt allemaal perfect. Iemand enig idee waarom deze wordt overgeslagen door de reader?
C#:
1
2
3
4
5
| while (rdr.Depth == 3) { System.Windows.Forms.MessageBox.Show(rdr.Name); rdr.Read(); } |
Deze while gaat dus door een serie onderliggende elementen heen. Vervolgens krijg ik ook netjes een popup bij elk element behalve bij één. Deze wordt op de een of andere manier gewoon overgeslagen
Hier onder een voorbeeld van het XML bestand:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?> <Productenlijst> <Producten winkelnummer=""> <Product> <PluNummer></PluNummer> <Nummer></Nummer> <Hoofdgroep></Hoofdgroep> <Subgroep></Subgroep> <Omschrijving></Omschrijving> <Netto></Netto> <Bruto></Bruto> <Btw></Btw> <Inhoud></Inhoud> <Toelichting></Toelichting> <Kleur></Kleur> <Optie></Optie> <Actie></Actie> <Toevoeging></Toevoeging> <Actief></Actief> </Product> </Producten> </Productenlijst> |
Het element Hoofdgroep wordt hier overgeslagen, de rest werkt allemaal perfect. Iemand enig idee waarom deze wordt overgeslagen door de reader?