Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:23
Aangezien de harde schijf van mn h140 een tijdje terug overleden is, ben ik hard op zoek om hier een nieuwe harde schijf voor in de plaats te zetten. Demonteren van de huidige is snel gebeurd, er zit een MK4004GAH harde schijf in. Nu probeer ik een MK6006GAH of iets dergelijks ervoor in de plaats te krijgen, alleen is deze schijf nergens te vinden :'( . Sites zoals ebuyer.com hebben wel een paar schijven, maar alleen nog maar met ZIF ingangen en niet meer de 'gewone/oude' ingang. Aangezien ik het toch wel erg zonde vind om zo'n duur en mooi apparaat weg te gooien (geld groeit niet op mn rug helaasch) vroeg ik me af of iemand mij hier verder op weg kan helpen met de schijf te vinden. De meeste sites die via google (queries als buy mk6006gah en dergelijke) te vinden zijn, verwijzen je naar een nieuwer model (met ZIF) of geven aan dat het product NA/discontinued is.

Hoop dat hier wat uitkomt :).

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

eBay al geprobeerd? ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:23
ebay levert alleen apple hdd's op.. Die werken niet in mn mp3speler (tenminste, dat blijkt uit gebruikerservaringen op mysticriver forum en zo).