Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met Fiat Punto

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 11:38
Ik heb een probleempje met een fiat punto 60 uit 1995
Het toerental schommelt steeds tussen de 900 en 3000 toeren, het lijkt of de auto constant aan het afstellen is, echt heel irritant.
Het ligt niet aan de afstelschroef voor het toerental, hier is al goed naar gekeken maar is niets vreemds aan te ontdekken.
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de lamba sonde, want als ik hier het stekkertje uittrek geeft geen enkel verschil?
Er zit wel een computer in, ik hoop niet dat het hier mee te maken kan hebben.
Hebben jullie nog leuke ideenen?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:31

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Stappenmotor van de inspuiting kan ook defect of vuil zijn.

Signatures zijn voor boomers.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 23:45
Misschien toch niet onverstandig om de computer eens uit te laten lezen. Zelfde probleem gehad met een Fiat Tipo, toen zat het in de computer (Maar goed die deed ook nog wat andere dingen verkeerd).

Be yourself, no matter what they say ...

• Ora et Labora
Stappenmotor eens losgehad en schoongemaakt, volgens documentatie moet pinnetje ed ook naar buiten komen, maar dit gebeurd niet, volgens de dealer waar deze uitgelezen is is de stappenmotor kappot, maar dit gaf hij niet aan bij het uitlezen...

• Ora et Labora
Stappenmotor vervangen door 2de hands exemplaar en het probleem is opgelost, dank voor de goede tips!