Toon posts:

[VISTA] Problemen met verwijderen van bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 weken een nieuwe laptop met Vista Premium aangeschaft. Na 2 dagen kwamen er al problemen omtrent het verwijderen van bestandjes.

Bij één bestandje zijn niet alles files verwijderd uit het systeem, zo staat onder andere nog in het startmenu een mapje en onder program files.

Een ander bestandje krijg ik helemaal niet weg via de gebruikelijke manier software verwijderen.

Dus zodoende de vraag wat is de beste en veiligste manier om toch deze bestanden uit het systeem te krijgen of is er misschien een tooltje voor of iets dergelijks.

Of gewoon alles formateren en herinstaleren want qua bestanden staat er nog niet zo gek veel op.

Alvast bedankt

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 16:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:24:
Ik heb nu 2 weken een nieuwe laptop met Vista Premium aangeschaft. Na 2 dagen kwamen er al problemen omtrent het verwijderen van bestandjes.

Bij één bestandje zijn niet alles files verwijderd uit het systeem, zo staat onder andere nog in het startmenu een mapje en onder program files.
Welke bestanden?
Hoe heten ze?
Een ander bestandje krijg ik helemaal niet weg via de gebruikelijke manier software verwijderen.
Wat is "gebruikelijke software"?
Dus zodoende de vraag wat is de beste en veiligste manier om toch deze bestanden uit het systeem te krijgen of is er misschien een tooltje voor of iets dergelijks.
Als je een file met explorer niet weg krijgt zal het OF een virus oid zijn OF iets anders krijgt het ook niet weg. Dus, ik zou een virusscanner proberen.
Of gewoon alles formateren en herinstaleren want qua bestanden staat er nog niet zo gek veel op.

Alvast bedankt
Is ook een oplossing, je zou wel wat kunnen leren door het op te lossen, namelijk:
-Wat is de oorzaak (anders zit je er zo weer mee)
-Wat kan ik allemaal op mij pc.

edit:
Welkom op GoT :w

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Tukk schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:28:
Welke bestanden?
Hoe heten ze?
Het gaat om bestanden die ik via internet heb gedownload namelijk;

Limewire plus
Rapidown :S
Wat is "gebruikelijke software"?
Hiermee bedoelde ik via configuratiescherm/software/software verwijderen
Als je een file met explorer niet weg krijgt zal het OF een virus oid zijn OF iets anders krijgt het ook niet weg. Dus, ik zou een virusscanner proberen.
Hmm ben niet echt een noob, maar dit snap ik niet helemaal ? Files verwijderen via explorer ??
Is ook een oplossing, je zou wel wat kunnen leren door het op te lossen, namelijk:
-Wat is de oorzaak (anders zit je er zo weer mee)
-Wat kan ik allemaal op mij pc.
Haha nou door de jaren heen heb ik al geleerd wat voornamelijk wel en niet kan en op mijn vorige pc kon de xp wel wat hebben en het kleine zusje vista niet blijkbaar.

Andere suggesties zijn ook welkom ;)

• Heineken01
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:39
Misschien dat de bestanden in gebruik zijn door de actieve programma's? Je kan proberen in veilige modus (na biost post scherm een paar keer op de F8 knop rammen) en dan proberen de bestanden te verwijderen.

Cheers!

Drank is altijd sneller op dan je denkt...

Verwijderd

Topicstarter
Heineken01 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:36:
Misschien dat de bestanden in gebruik zijn door de actieve programma's? Je kan proberen in veilige modus (na biost post scherm een paar keer op de F8 knop rammen) en dan proberen de bestanden te verwijderen.

Cheers!
Ga ik ook proberen ;) dankje