Toon posts:

vwandcontactdoos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al jaren @home abonnement alleen de laatste tijd stort regelmatig dadelijks dus mijn snelheid in mekaar van 512 Kbyte naar 70m Kbtye.
als ik dan de stekker uit de wandcontactdoos haal en opnieuw erin doe is de verbinding meestal weer goed.
ik heb de wandcontactdoos al vervangen door een nw , ook de splitter vervangen maar niets helpt.
hopenlijk heeft hier iemand een idee want ik weet t niet mee .
zou het modem problemen kunnen geven of ?????

b v d
henri

Verwijderd

Topicstarter
Reg. datum: 02 augustus 2007
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb al jaren @home abonnement alleen de laatste tijd stort regelmatig dadelijks dus mijn snelheid in mekaar van 512 Kbyte naar 70m Kbtye.
als ik dan de stekker uit de wandcontactdoos haal en opnieuw erin doe is de verbinding meestal weer goed.
ik heb de wandcontactdoos al vervangen door een nw , ook de splitter vervangen maar niets helpt.
hopenlijk heeft hier iemand een idee want ik weet t niet mee .
zou het modem problemen kunnen geven of ?????

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:27
Probeer eens een andere modem ;)

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 21:40

Sa1

wat is 70m kbyte?

even voor de duidelijkheid:

KB = KiloByte
Kb = KiloBit

KB rekenen de meeste mensen mee, Kb adverteren de providers mee.

Over wat voor een wandcontactdoos heb jij het? de meeste mensen hebben een router of switch aan hun modem hangen en daar hangt een kabel aan die naar de computer loopt. Dus voor onze duidelijkheid is het makkelijk om te weten wat jij verstaat onder een wandcontactdoos waar je de kabel uit haalt.

En hoezo is het 'meestal' weer goed, is het dan soms ook niet goed? Heb je al eens geprobeerd om je modem zelf te resetten / je router te resetten of je computer te resetten?

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Het zou inderdaad het modem kunnen zijn, of storing op je kabel.

In het eerste geval moet je een nieuwe modem halen (Essent bellen)... in het tweede geval moet Essent je kabel controleren (Essent bellen).

Oftewel: Essent bellen.

Uitleg
Dat je verbinding in eerste instantie snel is, is omdat je modem een zo snel mogelijke verbinding opzet. Als er dan fouten optreden, zet het modem de snelheid omlaag, totdat er een stabiele en foutvrije verbinding ontstaat. Ergens detecteerd het modem dus fouten, consequent...

Happy Blessings <3

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sa1 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:02:
wat is 70m kbyte?

even voor de duidelijkheid:

KB = KiloByte
Kb = KiloBit

KB rekenen de meeste mensen mee, Kb adverteren de providers mee.

[...]
Kilo == k, niet K (Kelvin) :)

Maar het zou wel fijn zijn, henri64, als je wat interpunctie zou willen toepassen. Ik snap het, het is niet cool. Maar het is wel cool als je dan opeens merkt dat mensen je post gaan lezen.

[ Voor 68% gewijzigd door Room42 op 02-08-2007 09:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 21:40

Sa1

Room42 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:08:
[...]

Kilo == k, niet K (Kelvin) :)
haha.. bijdehand :) k zal 't volgende keer in bold typen ipv capitalen. Bedankt voor de correctie :)
Pagina: 1