|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Zo en waar haal jij die wijsheid vandaan??Op vrijdag 09 februari 2001 22:11 schreef the_undertaker het volgende:
dat hele ADSL gebeuren (is al) geflopt in Nederland... let op mijn woorden
casema das pas gefopt, adsl is al 100X beter
dus ik wil adsl want ik ben zo'n casema slachtoffer
Verwijderd
alleen het Cistron verhaal al.. staat op de rand van het faillisement terwijl men eerst groot aankondigde snel uit te zullen breiden.. ze hebben nauwelijks 450 mensen op hun ADSL dienst aangesloten... zo dat schiet op...
Ik ben ook opzoek naar een goede provider voor mxstream. Ik wordt nu al vanaf sept 98 aan het lijntje gehouden door essent (jowah, sorry m'neer, technische problemen, bel over twee weken nog maar 'ns
) dus ik hoef alleen al principieel geen kabel meer...)
Maar nu een goede provider vinden, ze zijn toch bijna alleemaal even duur.
dus, wie heeft mxstream en wil zijn ervaringen delen...
Maar nu een goede provider vinden, ze zijn toch bijna alleemaal even duur.
dus, wie heeft mxstream en wil zijn ervaringen delen...
Nou moet je niet overdrijven. BasicADSL is maar 10x beter voor mij (had een 6kB/s verbinding met casema). Dat is die 40 piek extra wel waard.Op vrijdag 09 februari 2001 22:17 schreef pyravex het volgende:
casema das pas gefopt, adsl is al 100X beter
Fast zou 20X zijn, maar ietsie te duur.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik zou EuroNet nemen, de enige ISP die niet door KPN wordt gemanipuleerd.
Verwijderd
Ik heb dus ADSL Mxstream advanced samen met planet internet en ben er ruim tevreden over, altijd goede snelheid en bijna nooit storingen... als er storingen of whatever zijn, dan bel je gewoon naar een gratis 0800 nummer om het te verhelpen (1x zat ik ong. 2 uur zonder ADSL..... aaarrrgghhh!!!! ik blij dat het maar 1 keer was.. is nu wel stabiel geworden).
"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
Topic is al honderden malen voorbijgekomen maar ok 
Ik heb XS4ALL en ik vind het prima
Ik heb XS4ALL en ik vind het prima
nou hier is het bagger kan ik je vertellen, haal nooit hoger als 4 kB/s en de sites laden gaat ook baggerOp vrijdag 09 februari 2001 23:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven. BasicADSL is maar 10x beter voor mij (had een 6kB/s verbinding met casema). Dat is die 40 piek extra wel waard.
Fast zou 20X zijn, maar ietsie te duur.
ADSL is voor mijn gevoel 100X beter als casema......
Verwijderd
Wat nou, ADSL geflopt. Wat een stiereschijt.
Heb je destijds ook voorspeld dat een mobiele telefoon niets zou worden?
Vanaf maart is er een landelijke uitbreiding van adsl. Er gaan steeds meer mensen over op adsl. Adsl is de uit de kinderschoenen en er zijn nauwelijks problemen mee.
Om eens antwoord te geven op de vraag:
XS4ALL is de beste MXStream provider tot nu toe. Goede klantenservice, geen geouwehoer, kennis van zaken, een gelicenseerde McAfee antivirus en privacy garantie.
Rob
Heb je destijds ook voorspeld dat een mobiele telefoon niets zou worden?
Vanaf maart is er een landelijke uitbreiding van adsl. Er gaan steeds meer mensen over op adsl. Adsl is de uit de kinderschoenen en er zijn nauwelijks problemen mee.
Om eens antwoord te geven op de vraag:
XS4ALL is de beste MXStream provider tot nu toe. Goede klantenservice, geen geouwehoer, kennis van zaken, een gelicenseerde McAfee antivirus en privacy garantie.
Rob
Verwijderd
gaat Cistron fallietOp vrijdag 09 februari 2001 22:18 schreef the_undertaker het volgende:
alleen het Cistron verhaal al.. staat op de rand van het faillisement terwijl men eerst groot aankondigde snel uit te zullen breiden.. ze hebben nauwelijks 450 mensen op hun ADSL dienst aangesloten... zo dat schiet op...
Waar heb je deze info vandaan ?
Stond ongeveer in de krant en op t.net volgens mij. Ze hebben meer kapitaal nodig.Op zaterdag 10 februari 2001 19:14 schreef geerz het volgende:
[..]
gaat Cistron falliet![]()
Waar heb je deze info vandaan ?
En het schijnt uit uitgelekte info van een werknemer dat bijna iedereen hem al gepeerd is. Maar dat laatste kan ook gewoon een geintje zijn.. Iig ze hebben meer geld nodig
Pagina: 1