SMC wireless, wel internet, server toch kan ik niet connecte

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een SLCWCB-N kaartje sinds vandaag voor mijn notebook.
Alles werkt perfect, en het is snel. Maar...

Ik heb dit kaartje vooral gekocht om te gamen. nu kan ik in counterstrike source perfect alle server informaties binnen halen maar wanneer ik met een server connect krijg ik een timeout???

Wanneer ik mijn wireless kaartje eruit trek en hetzelfde doe met mijn standaard wireless kaartje lukt het wel???

Ik heb dus verder niets aan de router veranderd, kan perfect internetten met het kaartje maar connecten met een game server wil dus niet... Iemand enig idee??? 8)7

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Heb je poort forwarding op je router ingesteld ooit voor je games?

hou er rekening mee, dat je met een nieuw kaartje vaak ook een ander ip krijgt, waardoor je poort forwarding niet meer werkt, en je dus de instellingen opnieuw moet maken.....

• Sjoerd
  • Niet online
Heb nooit forwarding ingesteld. Het ip adres verkrijg ik dynamisch en is zelfs precies hetzelfde als het vorige nl 192.168.1.5

• Sjoerd
  • Niet online
Heb net contact gehad met SMC zelf (snelle helpdesk btw)
maar ze zeggen dat het onmogelijk aan hun kaartje kan liggen aangezien ik wel kan internetten.

Dus ze zeggen het ligt aan de router of een firewall...
Nu aan de router heb ik niks veranderd dus dat kan het niet zijn.

Dan blijft er 1 schuldige over en dat is het OS Vista Business iemand ideeen wat het dan kan zijn?
Firewall staat uit...

[edit sorry voor nieuw bericht, had er even geen erg in dat ik laatste reply had]

[edit2] Ik heb mijn kaartje net bij vriendin geprobeerd die een wireless telenet router heeft, hier krijg ik wel verbinding met het netwerk maar niet met het internet (met mijn normaal wireless kaartje krijg ik wel internet verbinding) iets is er toch niet goed dan :9

[ Voor 30% gewijzigd door Sjoerd op 02-08-2007 12:36 ]