Gegroet,
Ik heb een raar probleem voor met externe harde schijven:
Als ik een externe hdd aansluit wordt deze herkend en geeft geen enkele fout MAAR...
Het is alsof de computer dan crasht, ik kan niets meer doen (computer reageert niet) tot ik ze weer uittrek dan werkt alles weer vlot.
Het rare is dat ik dit alleen voorheb bij externe hdd's met een eigen voeding (op andere computers werken deze wel), maar met een 2,5" hdd zonder eigen voeding werkt alles vlot.
(Nog iets bizar is dat het ledje van mijn usb-hub (self powered) niet continu brand, soms verminderd de intensiteit, dit doet het niet bij andere usb aparaten.
Wat ik heb geprobeert:
-Elke usb poort
-Met/Zonder hub
-Met/zonder voeding
-Alle usb apparaten te verwijderen uit apparaatbeheer
-Nieuwste drivers van moederbord geinstalleerd
-Verschillende USB-kabels
Wat info:
AMD athlon 3000+
MSI moederbord
XP Pro SP2 (nieuwe install!)
MVG
Ik heb een raar probleem voor met externe harde schijven:
Als ik een externe hdd aansluit wordt deze herkend en geeft geen enkele fout MAAR...
Het is alsof de computer dan crasht, ik kan niets meer doen (computer reageert niet) tot ik ze weer uittrek dan werkt alles weer vlot.
Het rare is dat ik dit alleen voorheb bij externe hdd's met een eigen voeding (op andere computers werken deze wel), maar met een 2,5" hdd zonder eigen voeding werkt alles vlot.
(Nog iets bizar is dat het ledje van mijn usb-hub (self powered) niet continu brand, soms verminderd de intensiteit, dit doet het niet bij andere usb aparaten.
Wat ik heb geprobeert:
-Elke usb poort
-Met/Zonder hub
-Met/zonder voeding
-Alle usb apparaten te verwijderen uit apparaatbeheer
-Nieuwste drivers van moederbord geinstalleerd
-Verschillende USB-kabels
Wat info:
AMD athlon 3000+
MSI moederbord
XP Pro SP2 (nieuwe install!)
MVG