Ik probeer Vista Home Premium UK op mijn nieuwe Zepto 6625WD te zetten, maar kan niet connecten met mijn breedband modem. In de device manager zie ik twee uitroeptekens:
- een unknown device is verbonden met ACPI\WEC1020
- geen driver geïnstalleerd voor de Network controller
Had eerst ook problemen om Network discovery aan te zetten, maar sinds ik de firewall heb uitgezet, is dat opgelost.
Zepto adviseerde me eerste de bios terug naar default te zetten,deed ik, maar zonder resultaat; vervolgens alle drivers van hun ftp site gedownload en geïnstalleer; probleem blijft.
Trouwens ook probleem dat 50% van de keren dat ik hem opstart, hij blijft hangen op failed RAM Extention, waarna ik met F1 (resume) wel kan doorladen, maar lijkt me dus niet de bedoeling.
Heeft iemand met name een oplossing voor het netwerk probleem?
Vast bedankt!
- een unknown device is verbonden met ACPI\WEC1020
- geen driver geïnstalleerd voor de Network controller
Had eerst ook problemen om Network discovery aan te zetten, maar sinds ik de firewall heb uitgezet, is dat opgelost.
Zepto adviseerde me eerste de bios terug naar default te zetten,deed ik, maar zonder resultaat; vervolgens alle drivers van hun ftp site gedownload en geïnstalleer; probleem blijft.
Trouwens ook probleem dat 50% van de keren dat ik hem opstart, hij blijft hangen op failed RAM Extention, waarna ik met F1 (resume) wel kan doorladen, maar lijkt me dus niet de bedoeling.
Heeft iemand met name een oplossing voor het netwerk probleem?
Vast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 21:47 ]