Aangezien er de laatste tijd al vele 100Hz LCD`s zijn verkocht, ben ik benieuwd naar de bevindingen van de 100 Hz techniek. Is het beeld zichtbaar beter.??( een 50 Hz LCD flikkert van nature ook niet ) Of zijn er toch bijverschijnselen zichtbaar bij bv voetbal en spellen.??
Vooral de kwaliteit bij voetbal vind ik het meest belangrijk.
Ik probeer zoveel mogelijk info te vergaren, maar de verhalen zijn wisselend. Vooral op buitenlandse forums is vergelijk moeilijk omdat je in sommige landen al voetbal kunt zien in HD-kwaliteit.
Persoonlijk zou ik denk ik kiezen voor een toestel,waarbij de optie is uit te schakelen . Het blijkt echter dat dit niet bij ieder toestel mogelijk is.
Is 100 Hz beter dan de Digital Natural Motion van Philips ?? (lijkt op dezelfde techniek)
Graag reaktie met de volgende vraag:
-merk/type LCD
-100 Hz wel of niet uitschakelbaar
-pos of neg bij bv voetbal
-100 Hz staat bij jou aan of uit ( indien mogelijk )
Vooral de kwaliteit bij voetbal vind ik het meest belangrijk.
Ik probeer zoveel mogelijk info te vergaren, maar de verhalen zijn wisselend. Vooral op buitenlandse forums is vergelijk moeilijk omdat je in sommige landen al voetbal kunt zien in HD-kwaliteit.
Persoonlijk zou ik denk ik kiezen voor een toestel,waarbij de optie is uit te schakelen . Het blijkt echter dat dit niet bij ieder toestel mogelijk is.
Is 100 Hz beter dan de Digital Natural Motion van Philips ?? (lijkt op dezelfde techniek)
Graag reaktie met de volgende vraag:
-merk/type LCD
-100 Hz wel of niet uitschakelbaar
-pos of neg bij bv voetbal
-100 Hz staat bij jou aan of uit ( indien mogelijk )