[Outlook 2007] slaat vast

Pagina: 1
Acties:

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 11:42
Zodra ik naar mijn postvak in ga van Hotmail, dan duurt het een tijd voordat hij deze opent. er staat ook rechtsonderin dat hij aan het syncen is. Dat doet die constant. Ik weet nog wel van vroegah dat die daar geen problemen mee had. Maar toen downloade hij ook eerst de berichten, nu alleen headers 8)7 . Als ik nu een mail wil bekijken, duurt het een eeuwigheid om te openen (heb niet zo'n snelle inet verbinding). De mail is dan ong 600kb groot. Nu heb ik gelezen dat je het niet meer kan pop-pen. En als je dat wilt, moet betalen. Klopt dit nou, of zie ik hier een optie over het hoofd?

[ Voor 3% gewijzigd door CarJunkyXL op 01-08-2007 20:33 ]

Verwijderd

Het klopt bij Hotmail inderdaad dat je een betaald account nodig hebt om te willen 'pop-pen'. Je ziet dus geen optie over het hoofd. Maar ik snap je probleem niet helemaal. Je hebt in de titel "Outlook 2007" staan, en vervolgens begin je over Hotmail en over een trage internetverbinding.

Wat voor besturingssysteem gebruikt je, welke browser(versie), wat voor internetverbinding heb je, en wat probeer je te doen? Wat heb je zelf al geprobeerd? Geef iets meer info, dan kunnen wij ook iets meer ;)

Verwijderd

Met Arend :) Als je gebruikt wilt maken van Pop3 mail van Hotmail, moet je betalen. Outlook 2007, is gebaseerd op 'live-techniek'. Eigenlijk moet je daar een redelijke verbinding voor hebben om optimaal gebruik van te maken. Het wordt niet meer ouderwets vanaf een server gehaald > openen, je opent de mail direct op de server in feite.

Over 5 jaar vindt ik dat dit voor mij mischien interesant is, maar voor nu maak ik gewoon nog gebruik van Outlook express die met XP komt :)

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 11:42
OK, bedankt.

Dan ga ik het zo niet meer gebruiken, en oulook slaat vast zodra hij de headers binnen gaat halen.
Voor de rest heb ik XP Pro, Iexplore 7, 1MB lijntje, Voor de rest heel hotmail doorgezocht naar pop mogelijkheden. Maar jammer dat het zo moet. Thx voor de info

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarom zou je moeten betalen voor Outlook te koppelen aan Hotmail?

Er is toch die Outlook Connector ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8