Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Unreal Tournament via ADSL

Pagina: 1
Acties:

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Topicstarter
Probleem: Via mijn 1e pc (server) waar dus de ADSL verbinding tot stand gebracht wordt kan ik geen UT-servers pingen, ook Kali werkt niet op deze pc. Hij queryŽd wel de servers (net nog gedaan, zoŽn 2000 actieve servers gevonden, maar dan laat UT dus geen lijst met servers zien. Het vreemde is dat mijn 2e pc op mijn LAN (via een hub) wel gewoon UT-servers pingt, kan aanloggen op UT-internet servers enz. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Kan het te maken hebben met het feit dat ADSL deze pakketjes niet direkt aan de pc1 kan doorgeven? Op de 2e pc maak ik gebruik van internet sharing software van Sygate.

TIA

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Het zou gewoon moeten werken. probleem wat ik heb met netwerk inet is dat ik winroute begruik, en die staat max 1200 connections tegelijk toe bij een client (de bak waar ik achter UT)
reken maar uit, 2400 servers, 1200 connections, en ja hoor, na 50% gaat het inene baggertraag en kan ik geen ene server meer joinen. Ik moet dus als ik ga pingen een server joinen voordat ik bij de 50% zit, of een server uit mijn favorites kiezen.

Een vriend van me had precies ditzelfde probleem, maar die had die winroute dignes server niet naast hem staan, die kon dus niet zien dat alle connections vol zaten, en had dus geen idee waarom het zo g*dsgloeiend brak ging.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Garibaldi

Garibaldi

Topicstarter
Dank voor de tip!

Ik ga het effe uitproberen. Als het werkt, laat ik het meteen effe weten.

• Garibaldi

Garibaldi

Topicstarter
Is inderdaad de oplossing! Nu werkt het perfect. Thanx!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
altijd leuk om is wat nuttige topics te zien, (dat er iemand met een moeilijk probleem geholpen word) alleen jammer van dat icoon :):)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
Hoezo jammer van dat icoon er is maar een beter icoon is THUNDERBIRD >:)
Pagina: 1