Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:35
Hallo,

Sinds mijn laatste reboot is er ineens iets veranderd aan mijn remote desktop instellingen. Normaal gesproken nam een remote desktop connectie de sessie altijd over van de op dat moment ingelogde gebruikers (e.g. alle openstaande applicaties konden dan gebruikt worden).

Sinds een paar dagen krijgt mijn remote desktop connectie echter een nieuwe sessie. Wanneer ik taakbeheer dan open om het andere bureablad over te nemen dan staat die sessie er niet tussen. Ook de optie /console mee geven als parameter helpt niet.

Ik kan nergens de optie vinden om dit weer terug te zetten. Ik vermoed dat de extra functionaliteit met een update is binnen gekomen, maar ik ga er vanuit dat ik dit ook ergens uit kan zetten ipv de laatste updates verwijderen.

Heeft iemand enig idee waar ik de instellingen hiervoor kan vinden?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:35
Kick.

Ik vandaag weer erg lang lopen zoeken, maar kan nergens een optie vinden. Op google zoeken heeft ook weinig zin, de enigste configuratie opties die daar aan bod komen zijn de opties waarmee je remote desktop aan zet. Ik wacht nog even af of er hier nog bruikbare tips langs komen, anders zal ik de updates maar weer moeten verwijderen ...

Edit:

Ik heb de update geschiedenis er eens op na geslagen, maar er zit geen update tussen voor remote desktop/terminal service.

[ Voor 16% gewijzigd door IceM op 02-08-2007 19:21 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:52

Duinkonijn

Huh?

staat er bij gebruikers onder taakbeheer meerdere gebruikers?

2x gebruiker pietje b.v.?
paella schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:22:
Connect je VANAF een XP of NAAR een XP? XP kent in principe maar 1 sessie: de console. Dus daar kan het niet fout gaan eigenlijk :)
waarvan hij connect mag niks uit maken.... xp mag maar 1 current session hebben...

[ Voor 65% gewijzigd door Duinkonijn op 02-08-2007 22:46 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:17
Connect je VANAF een XP of NAAR een XP? XP kent in principe maar 1 sessie: de console. Dus daar kan het niet fout gaan eigenlijk :)

[ Voor 54% gewijzigd door paella op 02-08-2007 22:22 ]

No production networks were harmed during this posting