Toon posts:

[XP] Startmenu in rijtjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.animeboard.nl/startmenu.jpg
Ik ben wezen zoeken en zoeken, maar Google heeft mij geen antwoord gegeven.

Ik wil gewoon mijn startmenu net zoals iedereen netjes in rijtjes... hoe kan ik dit doen? Ik heb één lange rij van 400 opties? Ik wil gewoon 4 rijtjes naast elkaar zodat ik niet steeds een half uur moet scrollen.

Verwijderd

Normale mensen delen alles in submenu's. Je moet niet eens 400 items per menu willen.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Rechtermuisknop op [Start], dan properties kiezen, dan op customize, en dan ff zoeken naar scroll programs en het vinkje uitzetten.

En een beetje sorteren/onderverdelen is ook wel handig idd :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad, deel het anders eens in op: Games en Apps en Apps2 oid.
Apps2 dan voor grote applicaties, en Apps voor de kleine.

Ook heb ik zelf regelmatig zooi in m'n startmenu staan die 1x in de 3 maanden gestart wordt; die verdwijnen dan ook en vis ik wel uit m'n Program Files :)

--

Voorbeeldje van mijn start-menu:
Afbeeldingslocatie: http://xs218.xs.to/xs218/07313/startmenu.png

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 01-08-2007 18:26 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:52

M2M

medicijnman

sorry hoor, maar bij sommige mensen werkt dat gewoon niet. Bij mij komen er elke dag wel wat dingen bij in mijn startmenu. Mijn laptop loopt nu inmiddels 1 jaar, en elke keer als ik bij het 5e balkje ben ben ik weer genoodzaakt om dingen op te ruimen. Het nadeel is dan dat ik niets meer terug kan vinden. Wat dat betreft is het nieuwe startmenu van vista wel handig, gewoon tiepen wat je zoekt. Jammer alleen wel dat wanneer je niet weet wat je zoekt (de naam) maar wel weet waar het staat je het niet kunt vinden. oow ja, en dat je je hand van je muis moet halen om een stel toetsen in te drukken.

-_-