Overzicht TV's met ingebouwde digitale kabel ontvanger

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 38.599 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
crazydungeon schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:18:
Zoekvraag ?
ik heb gezocht. en een forum is er toch om elkaar te helpen.

maar ja duidelijk antwoord met je JA.
Idd als je wat rond gezocht zou hebben kan je het antwoord makkelijk vinden.

Het is hetzelfde als een Decoder van ziggo zelf hebben, alleen zit nou de decoder in je tv zelf.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazydungeon
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06-2020
jullie worden bedankt.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 13:47
Ik heb wellicht een wat domme vraag;

begrijp ik het nu goed dat ik met een TV met ingebouwde SDTV digitale kabel ontvanger (bijvoorbeeld de Sony 32D3000 helemaal niets heb aan het feit dat Ziggo de Olympische Spelen in HD uitzendt, maar dat je hier pas profijt van hebt met een HDTV digitale kabel ontvanger?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Klopt, je kunt pas HD kijken als je daar ook een geschikte (ingebouwde) decoder voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Het overzicht in de startpost een beetje bijgewerkt met de laatste series van Sony. Verder een Philips serie toegevoegd en de door de Irdeto kabelbedrijven goedgekeurde JVC serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ-Cow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-03-2017
Ik heb van UPC begrepen dat ze bezig zijn om een dienst met of voor een CAM module te ontwikkelen. Ze kunnen echter nog niet vertellen wanneer deze dienst beschikbaar komt. UPC kennende komt dat pas op de markt als de kabel markt door de Opta vrijgegeven gaat worden, want slechts dan zullen mensen weg gaan lopen als klant bij UPC en is er dus dan pas noodzaak om dit aan te gaan bieden.

Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 17:00
EZ-Cow schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:34:
Ik heb van UPC begrepen dat ze bezig zijn om een dienst met of voor een CAM module te ontwikkelen. Ze kunnen echter nog niet vertellen wanneer deze dienst beschikbaar komt. UPC kennende komt dat pas op de markt als de kabel markt door de Opta vrijgegeven gaat worden, want slechts dan zullen mensen weg gaan lopen als klant bij UPC en is er dus dan pas noodzaak om dit aan te gaan bieden.
Heb je daar ook een bron van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackraven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:00
Geweldig topic!
Ik volg dit al een tijdje omdat ik zelf van plan ben om een tv met ingebouwde dvb-c tuner te kopen en dit scheelt me een hoop zoekwerk.
Misschien dat je je startpost nog een beetje aan kunt vullen met de volgende info:

van Alphacrypt:
Achtung:
Sony Geräte der Baureihe X3000, X3500 und W3000 funktionieren nicht, alle anderen Modelle gehen problemlos.

dus zij geven geen garanties op deze series :S

De Philips **PFL9703H serie die ook in het rijtje past.

en van mij mag je de aparte kabelmaatschappijen casema/@home/multikabel wel onder de bult "Ziggo"schuiven hoor :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA+EHST20D-VM2C2+ESP | EVSE: SmartEVSE v2 | PV: 11kWp Growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Blackraven schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:39:

De Philips **PFL9703H serie die ook in het rijtje past.

en van mij mag je de aparte kabelmaatschappijen casema/@home/multikabel wel onder de bult "Ziggo"schuiven hoor :P
Ik ben nog niet zo heel zeker dat de Philips 9703H serie in het rijtje thuishoort. Op diverse specificatiepagina's tref ik uitsluitend DVB-T aan. De handleiding noemt echter wel een enkele keer DVB-C maar ook in de specificaties ontbreekt dit gegeven. Wie kan hier uitsluitsel over geven?

Overings zullen we wel onderscheid moeten blijven maken tussen de gebieden van ziggo, daar er vooralsnog verschillende frequenties en systemen gehandhaafd worden.

Handleiding philips: http://www.p4c.philips.co...42pfl9703h_10_dfu_nld.pdf

[ Voor 6% gewijzigd door Friedchicken op 09-10-2008 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackraven
Friedchicken schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:26:
Ik ben nog niet zo heel zeker dat de Philips 9703H serie in het rijtje thuishoort.
Nu heb je me toch weer aan het twijfelen gebracht, inderdaad zijn de brochures van philips zelf ook niet eenduidig over deze televisie... Nog even wachten op iemand die dat kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Blackraven schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:39:
Geweldig topic!
Ik volg dit al een tijdje omdat ik zelf van plan ben om een tv met ingebouwde dvb-c tuner te kopen en dit scheelt me een hoop zoekwerk.
Misschien dat je je startpost nog een beetje aan kunt vullen met de volgende info:

van Alphacrypt:
Achtung:
Sony Geräte der Baureihe X3000, X3500 und W3000 funktionieren nicht, alle anderen Modelle gehen problemlos.

dus zij geven geen garanties op deze series :S
Sony geeft op geen enkel model ondersteuning op de DVB-C decoder in combinatie met Ziggo. Ziggo is volgens Sony een niet ondersteunde operator, dus ze willen niet reageren op de bugs die in de Decoder zitten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackraven
Dat stond ook al min of meer in de startpost,
maar met "zij" bedoelde ik eigenlijk alphacrypt en dat "zij" de geen ondersteuning geven voor de genoemde sony series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
  • Laatst online: 13-08 22:39
waar kan ik nou een Alphacrypt Full kopen? alleen in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43
Dit is een oud topic, maar ik kon geen actueler topic vinden hierover.

Zijn hier mensen met ervaring met een Philips LCD tv met ingebouwde DVB-C module en een CAM+ kaart in combinatie met CAIW digitale (HD) tv?

Ik zag op de CAIW site alleen nog maar Samsung etc tv's staan als zijnde gecertificeerd, maar ik wil liever een Philips tv. Maar deze dus wel kunnen gebruiken met CAIW HD digitale tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
KarlMarX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:53:

Zijn hier mensen met ervaring met een Philips LCD tv met ingebouwde DVB-C module en een CAM+ kaart in combinatie met CAIW digitale (HD) tv?

Ik zag op de CAIW site alleen nog maar Samsung etc tv's staan als zijnde gecertificeerd, maar ik wil liever een Philips tv. Maar deze dus wel kunnen gebruiken met CAIW HD digitale tv.
De Philips TV's zijn nog niet door Ziggo goedgekeurd. Daarom staan ze nog niet op de website(s) van de kabel bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 21:07

job

KarlMarX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:53:
Een recent topic over dit onderwerp is deze: \[DVB-C] Ziggo CI+ Praat
Lekker onduidelijke topicnaam, dus je kijkt er snel overheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43
Sowieso wil ik weten of het met CAIW werkt. Gebruiken Ziggo en CAIW exact dezelfde specificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
KarlMarX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:44:
Sowieso wil ik weten of het met CAIW werkt. Gebruiken Ziggo en CAIW exact dezelfde specificaties?
Ja. Bij Caiway zijn de systemen hetzelfde opgezet/ingericht als bij Ziggo en Caiway adviseert daarom dezelfde kabel ontvangers die ook bij Ziggo gebruikt worden. Er is wel een uitzondering. Caiway doet niet aan Interactieve TV zoals bij Ziggo wel het geval is. Ontvangers die geschikt zijn voor Interactieve TV van Ziggo gaan daarom niet werken bij Caiway. Volgens mij geeft Caiway op de eigen website voldoende ontvangers en TV's aan die je bij hen zou kunnen gebruiken en bij twijfel kan je natuurlijk eerst altijd nog contact met Caiway opnemen.
Pagina: 1 2 Laatste