Toon posts:

Laptop budget maximaal 700 euro....

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers van GoT,

Ik ben opzoek naar een laptop. Ik wil de laptop gaan gebruiken voor dj/studio software. Ik zal de laptop niet gaan gebruiken voor spellen. Mijn budget is maximaal 700 euro, meer wil ik er niet aan uit geven.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Xxodd XNI8615P met de volgende specificaties;

Processor Intel Core 2 Duo T5600 (1,83GHz)
Chipset VIA VN896
Geheugen 1024MB
Schermgrootte 15.4 Inch
Video VIA VN896 Delta Chrome, 256MB
Harde schijf 80 GB
Diskettestation 7-in-1 card reader
Infrarood Nee
Modem 56 Kbps
LAN 10/100 Mbps
Wireless lan IEEE 802.11g
CD / DVD DVD-RW
USB 4 x USB 2.0
FireWire Nee
Audio Ja
Toetsenbordindeling VS Internationaal
Software Geen Besturingssysteem
Afmetingen -
Bluetooth Ja
Schermsoort WXGA
Resolutie 1280 x 800

Prijs € 696,99

Is dit een goede keus?

Mocht je een betere keus optie hebben laat het weten en vertel ook waarom.

Alvast bedankt,

Brian

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ja een goede keus lijkt mij. ik heb ong een vergelijkbaar systeem alleen heb ik een geforce go 7600 en een core 2 duo t5300. dus joune is iets sneller in office en mijne meer voor de games.
ik was er 3 maandjes geleden 1000 euro voor kwijt dus die is zeker goed als je er niet op wilt gamen

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:32
Ik weet niet of je er veel waarde aan hecht maar je moet er wel op letten dat je geen Aero interface hebt (doorzichtige randen enz) met de videokaart die in die laptop zit als je vista installeerd ;)

Quote van xxodd site :

"VIA VN896 Delta Chrome TM Pro (DirectX9) 3D/2D graphics 256MB shared video (geschikt voor alle versies van Windows Vista, Aero functie wordt echter niet gebruikt!).
DirectX 9.0 compatible"

Verwijderd

Toshiba L40 niks voor je? Iets tragere CPU maar wel 2 GB geheugen. En een intel videokaart waar je (volgens mij) wel Aero mee kunt draaien. En een iets grotere harddisk :)
edit: én Windows Vista legaal
Nickkok schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:02:
Ja een goede keus lijkt mij. ik heb ong een vergelijkbaar systeem alleen heb ik een geforce go 7600 en een core 2 duo t5300. dus joune is iets sneller in office en mijne meer voor de games.
ik was er 3 maandjes geleden 1000 euro voor kwijt dus die is zeker goed als je er niet op wilt gamen
offtopic:
'de joune en de mijne' ? :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 21:54 ]

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wat moet ik me voorstellen bij dj/studio ontwerp?

Is een goede geluidskaart dan niet handig??O-)

Groeten en succes met het uitzoeken van een nieuwe laptop.
whizzkid92

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor de reacties,

Over het verhaal Windows vista vind ik niet erg.

Over de geluidskaart, Ik maak gebruik van een externe geluidskaart (breakout box).

Als er nog meer opties zijn laat het horen.

Groeten Brian

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Briatch welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.