Welke upgrade voor Dual Celeron 550

Pagina: 1
Acties:

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 17:52
Heya,
Ik heb nu een Dual Celeron 366 @ 550 met een TNT2U. Ik zit te twijfelen tussen het kopen van een Geforce 2 MX of een Duron 600 + Asus A7V (en dan op 900 laten draaien). Wat zou het meeste prestatie winst opleveren in Quake 3? Ik hoor van iedereen weer andere verhalen, dus misschien weten jullie het :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat een dual celly 550 sneller is dan een duron 600@900. Dus ik zou zelf voor een geforce2 mx gaan, scheelt ook een hoop geld... Eventueel een geforce 1 DDR erin (correct me if i am wrong maar die waren toch sneller?), kost iets meer (denk ik :)) heb je ook iets meer (denk ik ;)).
Dus hangt een beetje van je budget af en van de volgende tweakers :)

• MixMasterMike
  • Laatst online: 03-03-2025

MixMasterMike

Impervious

idd. gewoon Geforceje erin flikkeren. Tegen de tijd dat je aan (een) nieuwe proc(s) toe bent kun je vast wel iets beters krijgen dan een Duron.

I'll catch you on the flip side....

• Michael
  • Laatst online: 20-07 17:52
Op dit moment zie ik ook eigelijk geen verschil tussen r_smp 1(dual) en r_smp 0.
Kan dit dus aan me tnt2 liggen? :)

En ik dacht aan een geforce 2MX omdat als je die overclocked hij sneller schijnt te zijn dan een GEFORCE2 GTS. (review anandtech.com)

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Ik hoorde al van meerderen dat als je smp enabled in quake3 helemaal geen snelheid winst opleverd. Dus ik zou denk ik voor een duron/athlon gaan, want een celeron schietn niet echt op in quake 3..(heb zelf ook een celeron maar gelukkig heeft mijn zus een coppermine ;))

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
DAMN mijn eerste dubble post :(
Pagina: 1