Ik heb een probleem met mijn LCD TV
Door een stommiteit zijn de fabrieksinstelling van mijn kleuren verdwenen door autocalibratie te gebruiken.
Ik had dit niet moeten doen maar het is eenmaal gebeurd.
De oude instellingen zijn niet meer terug te halen..mijn vraag is dus, wie heeft zo'n TV en zou mij de instellingen
willen mailen. De procedure is als volgt bij dit toestel.
Selecteer eerst de input, bv AV1 druk dan de OKE toetst van de afstandsbediening en op de zijkant van de TV tegelijk in
zodat je aan de linkerkant een tabel krijgt met de fabrieksinstellingen van de kleuren.
Dit zijn dan de instellingen van input AV1. Dat zijn HEX codes.
Wie zou daar een foto van willen maken en dat mij willen mailen.
Hetzelfde zou ik dan ook graag willen voor de AV3, Component en RGB input.
Dus elke keer wel die input selecteren en dan de procedure herhalen.
Als de tabel in beeld is moet je vooral NIKS doen, na een paar seconden verdwijnt de tabel automatisch en is er niks
veranderd.
Zou hier zeer mee geholpen zijn..
Door een stommiteit zijn de fabrieksinstelling van mijn kleuren verdwenen door autocalibratie te gebruiken.
Ik had dit niet moeten doen maar het is eenmaal gebeurd.
De oude instellingen zijn niet meer terug te halen..mijn vraag is dus, wie heeft zo'n TV en zou mij de instellingen
willen mailen. De procedure is als volgt bij dit toestel.
Selecteer eerst de input, bv AV1 druk dan de OKE toetst van de afstandsbediening en op de zijkant van de TV tegelijk in
zodat je aan de linkerkant een tabel krijgt met de fabrieksinstellingen van de kleuren.
Dit zijn dan de instellingen van input AV1. Dat zijn HEX codes.
Wie zou daar een foto van willen maken en dat mij willen mailen.
Hetzelfde zou ik dan ook graag willen voor de AV3, Component en RGB input.
Dus elke keer wel die input selecteren en dan de procedure herhalen.
Als de tabel in beeld is moet je vooral NIKS doen, na een paar seconden verdwijnt de tabel automatisch en is er niks
veranderd.
Zou hier zeer mee geholpen zijn..