cs en msn tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hoi,

ik heb een probleempje, ik speel vaak cs met een vriend van mij, nu kwamen wij op het idee op tijdens het spel, met elkaar te "bellen " msn messenger, maar dit lukte bij hem wel (hij hoorde mij en het spel), maar bij mij niet ( hoorde hem wel, maar het spel niet of andersom)

ok ik hen een onboard geluidskaartje (sb 16 compateble) :( en hij een terratec dmx fire :) maar ligt dit nu puur aan de hardware of ligt dit aan de systeeminstellingen van windows? Ik ben bang voor het eerste, maar hoop op het tweede

anyway, dat was het wel

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

Jou geluidskaart is niet full duplex. Dit wil zeggen dat deze kaart maar een audio "stroom" tegelijk kan verwerken. Een full uplex kaart kan tegelijkertijd opnemen en afspelen of meerdere geluiden afspelen.

Alleen:           DE GROETJES

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee, hij is wel full duplex (heb nagekeken),
ik kan er immers ook alleen mee "bellen " met msn, maar het is net alsof zijn terratec wel met twee programma's tegelijk kan werken en mijn chippie niet

Verwijderd

Probeer t maar niet te snappen, pc's zijn raar...

Verwijderd

Probeer roger wilco eens.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Waarschijnlijk kan zijn terratec meerdere audiostromen tegelijk verwerken en jouw sb16kloon maar 1tje

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
kan ook aan de drivers liggen, met die van me kan ik meerdere dingen afspelen maar met de van terratec maar 1 ding te gelijk (terratec 128i pci)
Pagina: 1