De komende tijd heb ik 's avonds eindelijk weer eens wat tijd voor mezelf, en ik wilde weer eens wat interessante boeken gaan lezen: liefst over mijn hobby en beroep als het even kan
Maar ik heb geen idee welke boeken tegenwoordig leerzaam zijn en van relatief hoog niveau.
Dus mijn vraag aan de webdevelopers en ontwerpers alhier: Welke boeken heb jij gelezen en raad je aan? Het mag op ieder gerelateerd vlak zijn: webdesign, development, frontend, backend, SEO, project management, versie beheer, et cetera - als jij het interessant vond, wil ik overwegen het te gaan lezen
Een paar voorbeelden:
Het "probleem" is alleen dat deze boeken enigszins oud zijn - wat recentere titels (ook buzzwords als Ajax en web2.0 zijn leuk) zou ik graag overwegen.
Dus mijn vraag aan de webdevelopers en ontwerpers alhier: Welke boeken heb jij gelezen en raad je aan? Het mag op ieder gerelateerd vlak zijn: webdesign, development, frontend, backend, SEO, project management, versie beheer, et cetera - als jij het interessant vond, wil ik overwegen het te gaan lezen
Een paar voorbeelden:
- Bulletproof Web Design
Dan Cederholm - Designing Interfaces
Jenifer Tidwell