Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke vakgerelateerde boeken zijn interessant?

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De komende tijd heb ik 's avonds eindelijk weer eens wat tijd voor mezelf, en ik wilde weer eens wat interessante boeken gaan lezen: liefst over mijn hobby en beroep als het even kan ;) Maar ik heb geen idee welke boeken tegenwoordig leerzaam zijn en van relatief hoog niveau.

Dus mijn vraag aan de webdevelopers en ontwerpers alhier: Welke boeken heb jij gelezen en raad je aan? Het mag op ieder gerelateerd vlak zijn: webdesign, development, frontend, backend, SEO, project management, versie beheer, et cetera - als jij het interessant vond, wil ik overwegen het te gaan lezen ;)

Een paar voorbeelden:Deze liggen tegenover mij momenteel - als mijn collega terug is van vakantie ga ik hem vragen of ik deze mag lenen, ze zien er interessant uit in ieder geval :) Het "probleem" is alleen dat deze boeken enigszins oud zijn - wat recentere titels (ook buzzwords als Ajax en web2.0 zijn leuk) zou ik graag overwegen.

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Don't make me think - Steve Krug

A common sense approach to Web Usability

Wel eigelijk een must read vind ik.

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

http://www.amazon.com/Sof...s-Practices/dp/0135974445

Misschien niet helemaal relevant binnen web scripting, maar sowieso wel een leuk boek om te lezen. Het dateert ook al weer uit 2002...

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy