[Word 2003] Document Herstellen

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Beste Medeforumlezers,

Ik heb een terminalserver (w2k3) staan die last heeft van een hele vreemde fout. Namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.wapnet.nl/tweakers/DocumentHerstellen.png

Wanneer ik op document2 klik komt hij er met deze fout achteraan:

Afbeeldingslocatie: http://www.wapnet.nl/tweakers/fout2.png

Wanneer ik op ok klik dan springt het hele document herstel scherm weg zoals het hoort. Daarna sluit ik Word en start ik het opnieuw. Het gaat dan allemaal goed. Maar wanneer ik Word weer afsluit en opnieuw start dan komt ie weer met het herstelde document terug |:(

Wat heb ik al gedaan:
- Office geupdate
- Office analyse & herstel
- Invoegtoepassingen uitgezet
- Macrobeveiliging op laag gezet
- Office eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd
- Bestands paden (werkgroep) sjablonen e.d. aangepast
- Normal.dot verwijderd & vervangen
- Register geschoont door de HKEY_User & Current Machine\Software\Microsoft Office\ te verwijderen.
- Diskmon en Regmon gedraait om het probleem op te sporen. Hier kan ik inderdaad vinden dat hij naar een pad kijkt in de %userprofile%. Wanneer ik het document met de hand aanmaak en Word start blijft het probleem gewoon bestaan :( Word gooit het bestand weg als ik daar opdracht toe geef maar vervolgens komt de melding vrolijk weer terug }:O

Alle gebruikers (zelfs de admin) hebben er last van en ik snap niet goed waar het door veroorzaakt word. Is iemand hier al misschien al een keer tegenaan gelopen of heeft iemand misschien nog een tip voor me?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• L0g0ff
  • Nu online
*Schopje*

[ Voor 91% gewijzigd door L0g0ff op 03-08-2007 09:04 ]

• L0g0ff
  • Nu online
*Nog een schopje*

Verwijderd

lastig probleem. staat er iets zoals recoveryinfo in de officeregkey onder de HKCU (dus currentuser)? dat moet ook gewist worden.

• L0g0ff
  • Nu online
De oorzaak zat hem in een Outlook 2003 policy op de server. Er werd gefosseert dat outlook nooit de Word editor mocht gebruiken (ivm met een applicatie die daar van over zijn nek ging). Toen ik deze uitzette waren de problemen opgelost :)

Pagina: 1