[Verkoop D50] Wat een een goede prijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-01 14:39

quelake

PSN Quelake

Topicstarter
Dag Tweakers,

ik ben al een tijdje bezig met de verkoop van mijn D50. Naar mijn mening is de vraagprijs toch zeker niet irreeel, maar men doet bizar lage biedingen op het aangebodene. Nu is mijn vraag aan jullie als kenners; wat zouden jullie dit waard vinden?

Ik heb de advertentie-tekst direct overgenomen:

wat wij van de uiteindelijke prijs vinden is voor jou nog steeds geen leidraad. De een zal het prima vinden, de ander teveel. Ik denk dus niet dat je hier een goed antwoord gaat vinden.
Het is gewoon een kwestie van handelen. Bepaal voor jezelf wat je er voor wilt hebben (kijk daarvoor ook eens rond op Marktplaats en eBay wat zoal de prijzen zijn) en zet 'm te koop, met als opmerking dat dit jouw prijs is. Reageert er niemand dan vind men het kennelijk teveel en dan verlaag je de prijs.
Je kunt ook gewoon een veel hogere prijs neer zetten dan je eigenlijk wilt en dan hopen dat er mensen een bod uitbrengen die in de buurt ligt van je streefprijs.

De reden van de aanpassing op deze post is omdat het tegelijkertijd een beetje overkomt als een verkapte advertentie en dat is hier niet echt de bedoeling. Daarvoor kun je hier terecht.

[ Voor 64% gewijzigd door YellowCube op 01-08-2007 15:25 ]

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 20:03

Elektronicanet

Leds do it!

Ik denk inderdaad dat je vraagprijs zo'n 50~100 euro te hoog is. Kijk ook eens op Markplaats wat daar wordt gevraagd/geboden, bijvoorbeeld hier of hier.

offtopic:
Opvallend dat alleen D50 eigenaren reageren :P

[ Voor 31% gewijzigd door Elektronicanet op 01-08-2007 15:06 ]

Nederlander in België

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

denk ook wat te duur, tas en geheugen kost geen drol. Garantie is leuk, maar heeft amper meerwaarde voor mensen. Body + kitlens gaat voor 400 euro. Door je exra's wordt het 425 denk ik ongeveer. Meer moet je niet verwachten helaas.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Jivecar
  • Laatst online: 12-11-2025
Bedenk dat een aantal winkels de kit met de 50d ook wel voor 499 nieuw aanbied. De door jou aangeboden extra's zijn het verschil niet waard.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Beetje lowepro tas is ook zo 50, 60 euro hoor. Marumi filter op een kitlens vind ik echt onzin.
Maar inderdaad, prijs is te hoog.

Vermeld ook even 't aantal afdrukken wat 'ie gelopen heeft (kun je in de exif van je foto's vinden).

Trieste waarheid is dat op het moment dat je iets uit de winkel meeneemt het 2e hands is en dus al 10-20% minder waard.

Verder ligt het er ook aan waar je verkoopt. Marktplaats en ebay zijn de beste plekken voor dit soort dingen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• YellowCube
  • Laatst online: 20:21

YellowCube

Wait...what?

Topic gaat dicht, zie ook de toelichting.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.