iDisk werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Als ik naar mac.com ga en inlog gaat alles gewoon goed. Maar als ik naar iDisk ga en me password invoer, krijg ik eenbericht dat me wachtwoord verkeerd is maar dit is toch gewoon je .Mac wachtwoord? Ook heb ik naar de instellingen gekeken bij .Mac in system preferences. iDisk Syncing heb ik 'On' gezet maar dat maakt blijkbaar ook geen verschil.

Wel moet ik er nog even bijzeggen dat ik pas sinds een paar uur dit .Mac account heb, het is geen trial.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb je per ongeluk @mac.com achter je gebruikersnaam getypt? Dit moet namelijk niet bij .Mac. Kijk ook eens of je de gegevens van je iDisk goed hebt staan in je System Preferences (onder .Mac) dan kun je via het "Go" menu van de finder zo naar je iDisk gaan.

• FerdiV
MahRain schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:12:
Heb je per ongeluk @mac.com achter je gebruikersnaam getypt? Dit moet namelijk niet bij .Mac. Kijk ook eens of je de gegevens van je iDisk goed hebt staan in je System Preferences (onder .Mac) dan kun je via het "Go" menu van de finder zo naar je iDisk gaan.
Mmm wtf! Ik had dus bij idisk.mac.com mijn gebruikersnaam zonder @mac gedaan en toen krijg ik een witte pagina met alleen dit : "Not Found: Resource does not exist"

Maar als ik nu gewoon naar mac.com ga en inlog en dan op iDisk klik, dan doet hij het wel! Voor t eerst btw.

EDIT: Toen ik voor de 2e keer naar iDisk ging via mac.com kreeg ik weer een probleem, ik zie nu gewoon de mappen niet... :S

[ Voor 8% gewijzigd door FerdiV op 01-08-2007 13:21 ]

• FerdiV
Mmm blijkbaar doet alles het weer, ik zal de komende uren en dagen nog kijken hoe het verloopt. Tot nu toe geen problemen meer dus.

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:35
(jarig!)
Even op inhaken...

Ik kan nu wel inloggen op mijn idisk (met een windows-computer, safari als browser) maar, het uploaden werkt niet.
Als ik wil uploaden krijg ik het schermpje om bestanden te kiezen, maar die zie ik nou juist niet, geen enkele maar wél weer alle mappen die in deze root staan...
Met *.* werken helpt me ook al niet, ik krijg dan wel alle bestanden te zien, maar na het aanklikken van een willekeurig bestand gebeurt er niks. Meer mensen last van?

edit: Na wat rondneuzen las ik ergens dat ik de flash plugin opnieuw zou moeten installeren. Na dit gedaan te hebben werkte alles weer vandaag

[ Voor 13% gewijzigd door omitz op 26-08-2008 17:17 ]

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.