Netwerk Service Set

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025
Ik ben mij van plan een Netwerk Serviceset te bestellen bij Conrad.

Heeft iemand enige ervaring met dit soort sets? Zo ja, wat is je mening erover?

Of hebben jullie andere aanraders?

Zie hier wat ik bedoel.
Netwerk Service set Klik hier

Alvast bedankt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Leveringsomvang:
# Kabeltester CT-5
# Externe meetontvanger
# RJ11, RJ45 en BNC-testkabel
# BNC-aansluitweerstand
# 9 V-blokbatterij
# Nylon beschermtas
# Hoogwaar dige strip- en knijptang voor 6- en 8-polige Western-stekkers
# Professioneel gereedschap om UTP- en STP-kabels aan te leggen< /li>
# Stripgereedschap
# Zeskant-inbus-zakschroevendraaierset (7-delig)
# Ratelschroevendraaierset (3 x plat, 3 x krui s) met steeksleutelset (10-delig 5 - 13 mm).

Als ik zie wat er meegeleverd wordt: als je niet van plan bent zelf USB en/of Firewire kabels te gaan maken, zou ik hem voor 153 euro lekker laten liggen :)
De kans dat je BNC / Coax thuis nog tegenkomt is vrijwel nihil. De losse onderdelen zijn ook wel goedkoper te krijgen. RJ11 / RJ45 tang inclusief stripmogelijkheid kost je een tientje bij de Praxis, en een kabeltester heb ik laatst voor minder als een tientje (incl verzendkosten) van ebay afgeplukt.
Rest nog een ratelschroevendraaierset en een inbussetje: beiden zijn ook wel goedkoper te krijgen, en ik vraag me seriues af of het gereedschap van Conrad nou echte topkwaliteit heeft.

Ergo: niet doen dus, gewoon naar de bouwmarkt gaan en daar los kopen wat je nodig hebt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025
Oke bedankt voor de tip. :) Ben blij dat ik het eerst hier heb gevraagd en niet gelijk heb gekocht.

De hoofdreden waarom ik het wilde kopen is dat ik zo'n meter wil hebben. Al mijn netwerk kabels komen namelijk beneden in een kamer uit. De andere uiteindes in allemaal verschillende ruimtes.

Moet ik ergens speciaal opletten als ik zo'n meter koop behalve dan dat ze niet mega veel mogen kosten haha?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-03 14:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, een kabeltester hoeft inderdaad niet zo veel te kosten..

Welke je moet hebben is echter niet een topic voor in Netwerken Dat mag je lekker zelf uitzoeken. Ik denk niet dat je veel reviews erover zult vinden, maar ik denk dat elke tester volstaat voor thuisgebruik. Zolang jij niet tegen de 90 meter aan zit zal je het verschil tussen een tester van 10,- en een tester van 200,- niet zien denk ik ;)

Suc6 iig.

Dit topic is gesloten.