Toon posts:

Ages of Empires Gold Edition vraag [Pocket PC]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort dit spel en zit nu de campaigns allemaal te spelen, maar zit eigenlijk vast.

Bij campaign 1 (Glory of Greece) en dan scenario 5 (I'll be back) begin je met een aantal (lege) transport bootjes en een aantal attack bootjes. Je moet vluchten want anders wordt je afgemaakt en is de mission failed, maar wat dan???

Vluchten lukt me wel, maar dan sta ik met 1 groep bootjes links onder bij een deel van mijn (gevonden) basis en met een aantal andere bootjes sta ik helemaal rechts boven.

Ik heb geen mannetjes om mijn gevonden basis in te gaan, iets te bouwen of noem maar op......dus kan ik eigenlijk weer niks doen. Ik heb alle kusten al afgestruind naar vriendelijke units, geprobeerd allies te maken in de allies scherm.

Weet iemand hoe ik aan deze level kan beginnen met bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walktrough's?? der zijn genoeg site's met tips en tricks en ook hoe je die scenario's moet uitspele en als dat niet lukt tsja cheate dan maar;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/90380/40680
Niet zo heel moeilijk te vinden, het level uitspelen ook niet trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol....ik had die poppetjes nog niet eens gezien rechtsboven, was alleen maar met die bootjes aan het ontsnappen. :$

Thanks, ik snap em nu......ben nog niet levend weg gekomen maar dat lukt me vanaaf wel.