Toon posts:

asus beter dan gigabyte?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij 2 winkels geweest, bij een computerwinkel hier en bij Azerty, en heb daar mijn boodschappenlijstje laten zien, nou zeggen ze allebei dat ik beter een Asus bord kan nemen dan de P35C-DS3R van Gigabyte.. ik kan op internet niks vinden over dat Asus borden beter zijn.. nou vraag ik me af of dit waar is en dat ik beter kan gaan voor een Asus bordje.. dit is de rest van me systeem:
E6750, 2X320GB harddisk, 8800GTS 320MB. Nou kan ik er geen vinden die even duur is als de P35C-DS3R, ze zijn allemaal duurder.. weten jullie een goed bordje? want ik snap er niet veel meer van. :/
Dit zijn de eisen:
-max FSB van 1333MHz
-RAID0 support
-667MHz geheugensupport
-onboard videokaart en geluidskaart hoeft niet
-SLI / crossfire hoeft ook niet
-netwerk kaart, en eventueel draadloos internet ding erin zodat ik geen losse van 20 euro meer hoef te kopen, aangezien ik wireless internet van KPN internet + bellen heb.
Ik dacht eerst aan de asus P5K maar ik las daarna dat hij geen RAID0 support.

Alvast bedankt _/-\o_
Joey.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Gigabyte en Asus ontlopen elkaar niet zo veel.
Ik ben al jaren een erg tevreden gebruiker van Gigabyte borden.
Als ik kijk hoeveel RMA ik op Gigabyte heb in de winkel, en hoeveel op Asus, ontlopen ze elkaar niet heel veel, Asus zelfs iets meer dan Gigabyte denk ik.
En ze zijn niet voor niets samen gaan werken, slecht zijn ze geen van beide...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

JIJ wilt kopen dus zul jij zelf moeten bepalen welk MB aan jouw eisen voldoet. Reviews/topics zat van zowel ASUS als Gigabyte moederborden.

ARME AOW’er

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sowieso kan je moeilijk in het algemeen stellen dat merk X beter is dan Y bij deze merken. Beide hebben heel goede en heel slechte moederborden gehad. Je zal reviews en ervaringen moeten opzoeken van specifieke types om een beeld te vormen van de kwaliteit van de keuzes die je hebt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarschijnlijk is de winstmarge van Azerty voor Asus beter dan voor Gigabyte :z

Vertrouw nooit zonder meer op het woord van een verkoper die mogelijk financieel baat heeft bij je keuze. Sowieso zijn Asus borden vaak duurder, dus bij gelijke marge verdient een verkoper er meer aan...

Los daarvan, ook al is merk een beter richtlijn dan niets, het zegt nog altijd minder dan specifieke reviews en ervaringen met specifieke borden. Ga die eens lezen en kies vooral zelf.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.