Ik ben bij 2 winkels geweest, bij een computerwinkel hier en bij Azerty, en heb daar mijn boodschappenlijstje laten zien, nou zeggen ze allebei dat ik beter een Asus bord kan nemen dan de P35C-DS3R van Gigabyte.. ik kan op internet niks vinden over dat Asus borden beter zijn.. nou vraag ik me af of dit waar is en dat ik beter kan gaan voor een Asus bordje.. dit is de rest van me systeem:
E6750, 2X320GB harddisk, 8800GTS 320MB. Nou kan ik er geen vinden die even duur is als de P35C-DS3R, ze zijn allemaal duurder.. weten jullie een goed bordje? want ik snap er niet veel meer van.
Dit zijn de eisen:
-max FSB van 1333MHz
-RAID0 support
-667MHz geheugensupport
-onboard videokaart en geluidskaart hoeft niet
-SLI / crossfire hoeft ook niet
-netwerk kaart, en eventueel draadloos internet ding erin zodat ik geen losse van 20 euro meer hoef te kopen, aangezien ik wireless internet van KPN internet + bellen heb.
Ik dacht eerst aan de asus P5K maar ik las daarna dat hij geen RAID0 support.
Alvast bedankt
Joey.
E6750, 2X320GB harddisk, 8800GTS 320MB. Nou kan ik er geen vinden die even duur is als de P35C-DS3R, ze zijn allemaal duurder.. weten jullie een goed bordje? want ik snap er niet veel meer van.
Dit zijn de eisen:
-max FSB van 1333MHz
-RAID0 support
-667MHz geheugensupport
-onboard videokaart en geluidskaart hoeft niet
-SLI / crossfire hoeft ook niet
-netwerk kaart, en eventueel draadloos internet ding erin zodat ik geen losse van 20 euro meer hoef te kopen, aangezien ik wireless internet van KPN internet + bellen heb.
Ik dacht eerst aan de asus P5K maar ik las daarna dat hij geen RAID0 support.
Alvast bedankt
Joey.