[Photoshop] PDF met meerdere pagina's opslaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:42
Mogge,

Ik heb vrij weinig ervaring met multi-page PDF's, ik heb ook aardig wat zoekwerk verricht maar kom er niet echt uit.

Ik heb een multi-page PDF op mijn systeem staan, deze bestaat uit 2 pagina's als ik hem open in Acrobat Reader. Verder is deze pagina in beide gevallen kloksgewijs een slag gedraaid en is hij nog niet schoongesneden. ( Paskruizen staan er nog op ). Dit bestand is dus bestemd voor de drukker.
Ik moet echter ook een digitale bruikbare versie van deze flyer hebben om digitaal uit te sturen.

Het draaien en croppen van deze PDF is voor mij geen probleem, ik kom er alleen niet helemaal uit hoe ik deze PDF opsla zodat hij in Acrobat Reader wordt getoond met 4 pagina's?
Pagina-indeling zou er als volgt uit moeten komen te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartendev.net/screens/schets_paginas.jpg

Ik ben verder niet in het bezit van opmaakprogjes als InDesign, Illustrator enz...
Alleen Photoshop 7.0.

Iemand die me hier verder mee kan helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-08-2007 09:52 ]

Verwijderd

er zijn wat plugins voor acrobat waar je een hoop mee kan, quite imposing is daar 1 van, waar je dit volgens mij wel mee moet kunnen doen

edit: organic toolbox is een andere

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 10:04 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:03:
er zijn wat plugins voor acrobat waar je een hoop mee kan, quite imposing is daar 1 van, waar je dit volgens mij wel mee moet kunnen doen

edit: organic toolbox is een andere
Dit zijn plugins die alleen voor Acrobat werken, zijn er geen andere oplossingen binnen Photoshop 7?

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-01 20:44
Photoshop is niet de gebruikelijke applicatie voor pdf's. Maar als je alleen de pagina's als afbeelding wil hebben hoef je ze slechts per pagina in te lezen (te openen en dan de paigna kiezen alsook de resolutie) en dat voor de verschillende pagina's. Die draai je allen tot de juiste tand en voegt ze dan evt samen. Je kan in Photoshop niet weer een boekje maken... En alhoewel Photoshop kan opslaan als pdf is dit zeker niet hetzelfde als het bronmateriaal!

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Wat maakt het uit? Ik zou pagina per pagina tonen, dat komt veel beter uit op een monitor... Mocht je echt spreads willen dan kan ik het wel even voor je maken in InDesign. Laat het me maar weten...