Ik ben van plan om een Macbook te kopen i.p.v. de Dell Latitude D830 die Universiteit Twente voor 1136 euro aanbiedt. De op één na goedkoopste Macbook zal met 10% studentenkorting van Surfspot (moet nog kijken of dat wel zeker kan, want ik heb nog geen studentenkaart om in te kunnen loggen) geen 1250 euro kosten maar 1124 euro.
Maargoed, wat ik me nu afvroeg, is wat jullie ervaringen zijn met Apple op universiteiten? Brengt het geen problemen met zich mee dat je bepaalde belangrijke sofware (eventueel geleverd door de universiteit zelf) niet kan driaaien, compabiliteit met de hardware van de universiteit, etc.? Pluspunten zijn natuurlijk ook altijd interessant te horen...
Thanks!
Maargoed, wat ik me nu afvroeg, is wat jullie ervaringen zijn met Apple op universiteiten? Brengt het geen problemen met zich mee dat je bepaalde belangrijke sofware (eventueel geleverd door de universiteit zelf) niet kan driaaien, compabiliteit met de hardware van de universiteit, etc.? Pluspunten zijn natuurlijk ook altijd interessant te horen...
Thanks!
Don't live for pleasure, make life your treasure