Toon posts:

Kan KEY-bestand niet openen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.300 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem..

Na me recente instal van winxp pro wil/kan die het KEY-bestand niet aan het register toevoegen Omdat onbekend is met welk programma dat moet. Terwijl ik er eerder nooit problemen mee had. nu had ik via openen met -> het programma regedit aangevinkt maar dit werkt niet. als ik het bestand aan het register toe wil voegen geeft ie dit aan :

Kan D:\...........rarreg.key niet importeren: het opgegeven bestand is geen registerscript.
U kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit de register-editor.

In eerste instantie dacht ik dat ik zelf iets niet goed had gedaan. Maar aangezien ik me pc al een aantal keertjes had geinstalleerd + wat pctjes van anderen leek me dit sterk. dus ik op me ma's pc kijken (staat nl. de zelfde software als die ik heb) gaf die daar precies hetzelfde aan : wilt u dit bestandstype aan een prog toevoegen via een lijst of het op het web zoeken. (iets in die trend) En dat terwijl ik amper 3 maanden geleden haar nieuwe pc had geinstalleerd en toen zonder poespas het gewoon aan het register kon toevoegen. 8)7

Overigens, registerbestanden die door appz worden gegenereerd en waar je zelf ff op moet klikken met de bestandsindeling : registervermelding werken wel.

Ik vind dit zeer vreemd en hoop dat iemand me kan helpen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

wat staat er in? Header Juist?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
.reg is het registerformaat, .key niet ;)

rarreg.key moet je volgens mij gewoon in je WinRAR-map mikken en dan werkt het wel, maarreh... dat is niet volgens de eula lijkt me :+

We are shaping the future

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

http://www.buyrar.com/Registration.asp staat precies wat je moet doen om winrar te registreren, aangezien jij het uiteraard netjes hebt gekocht moet je ook op die pagina zijn geweest lijkt me ;)

[ Voor 55% gewijzigd door moto-moi op 31-07-2007 23:27 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.