Zonet zag ik door de luchtgaatjes in mijn zijpaneel van mijn computer vlammetjes op het moederbord, en hoorde ik ook wat gesis. Ik heb gelijk de computer afgesloten, en goed gekeken waar het vandaan zou kunnen komen.
Er zijn een of meerdere onderdeeltjes op mijn moederbord doorgebrand, dicht bij de interne firewire en de externe USB/FireWire/Sound poorten.
Het rare is dat alles nog gewoon werkt, behalve de FireWire heb ik nog niet kunnen testen, omdat ik geen FireWire apparaat heb.
Weet iemand aan de hand van de volgende foto misschien te zeggen wat het precies kan zijn wat doorgebrand is, en waarvoor het diende?

Ik werk nu gewoon op deze computer, alles lijkt gewoon nog te werken.
Het moederbord is een Asus P4R800-V Deluxe
Alvast bedankt!
Er zijn een of meerdere onderdeeltjes op mijn moederbord doorgebrand, dicht bij de interne firewire en de externe USB/FireWire/Sound poorten.
Het rare is dat alles nog gewoon werkt, behalve de FireWire heb ik nog niet kunnen testen, omdat ik geen FireWire apparaat heb.
Weet iemand aan de hand van de volgende foto misschien te zeggen wat het precies kan zijn wat doorgebrand is, en waarvoor het diende?

Ik werk nu gewoon op deze computer, alles lijkt gewoon nog te werken.
Het moederbord is een Asus P4R800-V Deluxe
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 21:40 ]