Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik zie door de mobieltjes het bos niet meer. Help!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

• DarkSand
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 12:19
Ik word helemaal gek, er is gewoon teveel informatie.

Na zeker een week overal gezocht te hebben waaronder ook veel hier op tweakers, zie ik door de bomen het bos niet meer, ik ben veel wijzer geworden maar ben het hele overzicht kwijt.

Ik ben toe aan een verlenging van mijn abonement bij T-mobile. Ik heb 2 jaar tevreden met een MDA compact lopen bellen, maar nu zou ik nu toch graag wat meer opties willen. Maar ik kan gewoon niet alle informatie vinden, omdat ik gewoon teveel info tegelijk krijg.

Ten eerste wil ik gebruik gaan maken van de Internet aanbieding van T-mobile, en heb hier op tweakers geleerd dat dit het beste via UMTS zou werken (snelheid) Dus dat moet een gegarandeerde optie worden.

Internetten op een scherm van 320x240 werkte op mijn MDA al niet fijn, dus moet er ook een schermje inziten met een hogere resolutie, liefst touchscreen.

Ik zou toch ook graag eens met wifi willen spelen in mijn netwerk, dus ook hiervan moet de telefoon voorzien zijn.

Een GPS aan boord zal mij in de toekomst de aanschaf van een routeplanner besparen.

Ik ben gewend aan pocketpc met windows mobile, maar ben niet bang voor andere OSen, echter zou het fijn zijn dat er een grote software scene is, die gebasseerd is op het OS zoals bij Windows Mobile.

Dit is nogal een specifieke waslijst, en dat is nu net de reden dat ik de helemaal in de war word.
Zijn er mensen die zo weten welke telefoons deze opties ondersteunen, bestaan er uberhaupt wel telefoons die dit alles ondersteunen of leef ik in een droomwereld.

Iemand? voor dat ik helemaal gek word?

Even opsommen.

UMTS
Res hoger dan 320x240
WIFI
GPS
Goed OS

Het budget boeit me nog niet echt.

Edit: Ik had eerst zelf al de glofish x500+ op de korrel maar het lijkt dat deze dus geen UMTS ondersteunt.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkSand op 31-07-2007 21:01 ]

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01

S913

Abusus non tollit usum

http://www.pdashop.nl/productkiezen

Kan je heel simpel bovenstaande gewenste features aanklikken en dan rollen er een paar opties uit :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• DarkSand
S913 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:00:
http://www.pdashop.nl/productkiezen

Kan je heel simpel bovenstaande gewenste features aanklikken en dan rollen er een paar opties uit :)
Ook die had ik reeds geprobeerd, daar vielen maar twee resultaten door de filter, te weten.

Nokia E90 Communicator
T-Mobile Ameo.

Ik had toch wat meer resultaten verwacht.

Tevens kon ik daar niet iets in combinatie met een abonement vinden, maarja, zoals ik al zei, word ik hier een beetje gek :).

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Op de res na.

HTC P3600! Heb hem nu 5 maanden (bevalt super)!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
Tja, 320x240 is goed mee te werken, lettertype op klein zetten werkt meestal :)
Maar met mijn nieuwe E90 ben ik wel heel snel verwend met het scherm met 800x352 :X

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• DarkSand
Of gewoon de GPS laten vallen en dan maar een Toshiba Portégé G900, ziet er mooi uit.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 11:46
DarkSand schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:11:
[...]

Ook die had ik reeds geprobeerd, daar vielen maar twee resultaten door de filter, te weten.

Nokia E90 Communicator
T-Mobile Ameo.

Tevens kon ik daar niet iets in combinatie met een abonement vinden, maarja, zoals ik al zei, word ik hier een beetje gek :).
kijk anders eens op www.gsmarena.com staan zeer veel toestellen op en en je kan op heel veel verschillende keywoorden zoeken.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

DarkSand schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:11:
[...]

Nokia E90 Communicator
T-Mobile Ameo.

Jou resolutie-eisen komt maar op 2 of 3 toestellen voor,, dus dat maakt de keuze juist makkelijk

Verwijderd

E-ten X800? VGA, HSDPA, GPS, WM6. http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3507

• DarkSand
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:48:
[...]

Jou resolutie-eisen komt maar op 2 of 3 toestellen voor,, dus dat maakt de keuze juist makkelijk
Daar lijkt het inderdaad op, ik had verwacht dat er wel meer toestellen zouden zijn die het ook zouden hebben
Had ik ook gezien, maar deze was nog zo nieuw dat alle specs nog niet 100% zeker waren, maar is inderdaad een leuk toestel.

Voor nu hang ik nog het meest naar de Toshiba Portege G900, deze heeft enkel niet de GPS, maar zoiets zou ik ook gewoon in de auto in kunnen bouwen. De rest is best spectaculair.

Intel XScale PXA270 520 MHz
Zeer hoge scherm resolutie 800x480!
UMTS/HSPDA
WIFI
Groot toetsenbord.
Mogelijkheid voor aansluiting van externe USB storage

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23

hamsteg

Species 5618

Bluetooth GPS kastje erbij ... klaar heb je alsnog alles.

... gecensureerd ...

Verwijderd

En een projector ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Goed, ik denk je dat genoeg advies hebt gekregen. Er zijn meerdere toestellen genoemd, die ook allemaal middels de bekende site te vinden zijn.

Wil je nog meer info over de E-ten? ga naar de E-ten site of het corresponderende topic. Wil je nog meer info over de Toshiba, ga naar de site van Toshiba of naar het topic alhier op GoT...

Succes met je beslissing en deel je ervaringen na de koop ook hier. Lees het boekje eens goed door en sloop `m daarna uit elkaar. Neem foto's van de binnenkant en pas op dat je `m niet sloop.... :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.