680i Nvidia reference mainboard + Zalman 9700 LED ??

Pagina: 1
Acties:

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 23:58
Hallo,

Ik heb zo'n standaard 680i moederbord ontworpen door Nvidia:

http://www.overclockers.c...000_n680isli/overview.jpg

Ik heb de bijgeleverde Nortbridge actieve koeler eropgezet, anders komt die 680i chipset te warm...

Nu vraag ik me af of deze koeler past: 9700 LED

http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=229&code=009

*Heb al rondgekeken via google, maar niemand schijnt zo'n koeler te gebruiken in combinatie met zo'n moederbord of ze stellen precies dezelfde vraag*

*update*

links gefixed

thx

[ Voor 23% gewijzigd door Dragunov op 31-07-2007 20:45 ]

Verwijderd

Als je het hebt over dit bord, dan past 't.
Let er wel op dat het aan de bovenkant gaat uitsteken, dus je moet wel ruimte hebben tussen je voeding en je mamaplank.

(URL in je TS werkt niet ;) )

• Dragunov
Die ruimte bovenaan is geen probleem, dacht gewoon enkel ivm die actieve koeler op de northbridge zoals op jou foto

Dus die actieve koeler zit niet in de weg?

thx

Verwijderd

Ik heb zelf dit bord, dat precies dezelfde layout heeft als jouw reference bord. En daarop past de 9700 series koeler prima. :)

• Dragunov
Ook bedankt voor je antwoord!!!!

Verwijderd

Aansluitend hierop, ik zat toevallig naar dezelfde koeler te kijken maar kan nergens vinden of deze op een MSI P965 NEO kan :)

Verwijderd

iemand?

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 19:39

KoffieNT

banaan

Volgens mij zitten die transistortjes aan de linkerkant van het bord in de weg ivm de plastic houder voor de koeler. Die 'dikke' passieve chipsetkoeler is overigens geen probleem.

Ik heb een cnps9500led op een p5nd2sli deluxe en dat past precies. Je moet idd wel ruimte tussen je mobo en voeding hebben omdat ie daar een centimeter bovenuit komt.

:D

Pagina: 1