Ik ben bezig met een document wat gemaakt is in Office 2007 in Windows (overigens geconverteert voor 97-2003 bestandsformaat en werkt ook prima in Office 2003). Nu heb ik het probleem dat het Won teken niet herkend wordt door Office 2004. Het is gewoon een blokje. Ik ben erachter dat de Won blijkbaar niet in de currency symbol range zit (http://www.alanwood.net/unicode/currency_symbols.html ). Het zal hier dus wel mee te maken hebben. Maar dat helpt niet echt om een oplossing te vinden.
Voor de duidelijkheid het symbool voor de Won is als volgt:
Bij "invoegen" en dan "symbolen" kan ik het teken niet vinden. Maar er moet toch een mogelijkheid zijn om het symbool in te voegen, in voorkeur in het lettertype Times New Roman of iets wat er veel op lijkt.
Voor de duidelijkheid het symbool voor de Won is als volgt:

Bij "invoegen" en dan "symbolen" kan ik het teken niet vinden. Maar er moet toch een mogelijkheid zijn om het symbool in te voegen, in voorkeur in het lettertype Times New Roman of iets wat er veel op lijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 31-07-2007 19:58 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."