Toon posts:

abit kt7a probleempje ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe abit kt7a met een 1gig thunderbird en 256Mb infineon gehuegen geplaatst.....het plug and play stuff ging al met wat problemen ...Maar ik heb nu het gevoel dat de boel nog niet lekker loopt..Als mijn HD bezig is lijkt mijn muis vast te lopen..Ik heb alleen een duitse handleiding gekregen..IK ZOU GRAAG VAN ABIT KT7A GEBRUIKERS WILLEN WETEN WAT NOU DE BESTE BIOS SETTING IS EN WAAR JE OP MOET LETTEN!!!!!! mijn ervaring is nog niet zoveel op het gebied van de abit??

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

sorry, ik weet niet wat prob is, maar waarschijnlijk staat er een engelse op de CD.

Bij mijn KT7-Raid in ieder geval wel

Verwijderd

hehe Duits? ook bij Intercom (Gistron) besteld? ;)

Verwijderd

Op de site van Abit kun je een PDF met je handleiding van je mobo downloaden.

Verwijderd

Kijk toch gewoon op http://go.to/kt7faq staat meer dan jij kunt bedenken. Ik ga dinsdag ook aan de slag met de kt7a..ben benieuwd en voorbereid :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 15:35
die via drivers allemaal instaleren van het cdtje en alle setting snel zetten in cd cpu menu, dan is het weg, eerst had ik dit ook met 512 mb ging ie zelfs op schijf kraken met 3dmark

Verwijderd

Topicstarter
het werkt ik heb ook de slave cdrom op een andere schijf aangesloten,deze was eerst slave van de boot schijf ..het raced als je weet wel wat

Verwijderd

ik heb ook een abit kt7a
ik heb m stabiel met 5 pci kaarten
en pc100 geheugen die ik op 133Mhz draai met alle agresieve timings mogelijk
je moet je bios fftjes nog tunen denk ik

Verwijderd

Topicstarter
okay bedankt maar waar moet ik dan precies op letten want ik heb e'm al op een andere pci slot gezet maar zonder succes..hij blijft kraken als windhoos opstart

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Waarschijnlijk bouten je ide drivers. Die zorgen ervoor dat bij schijfactiviteit de proc belasting 100% is.. :(.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dat oplossen ik heb het kt7a bordje net geinst. ik heb nog niet veel ervaring met dit spul moet ik bekennen
Pagina: 1