#2 vind ik in de achtergrond wat druk, maar de DOF is goed gelukt.
#1: Compositie is goed, alleen jammer dat de lichte en donkere plekken niet goed tot hun recht komen. Ideetje voor een HDR snap volgende keer?
#3 had je met een veel lagere ISO (en langere sluitertijd) kunnen nemen, waardoor je echt een waas van mensen krijgt (en een goeie impressie krijgt van de drukte op Times Square). Nu zie je vooral de neon en de straatverlichting tot hun recht komen (met de helaas wat lelijke corona's aan de linkerkant)
#4 vind ik niet zo bijzonder. Het geeft alleen aan dat je niet bent komen zwemmen
#5 vind ik op zich erg netjes gemaakt, alleen vraag ik me af of dat net opstijgende vliegtuig met opzet erop gezet is of niet.
#6: Net als #4: Goed om mee te oefenen, maar een typische "Kijk, ik ben een toerist en ik ben op het hoogste gebouw gaan staan" plaatje. Desalniettemin in die klasse goed gelukt (met name het detail dat je noordwaarts bent gaan staan, natuurlijkerwijs richt je je in die richting als je een foto bekijkt. Was je aan de andere kant gaan staan, richting zuid, dan had je waarschijnlijk commentaar gekregen "je was toch niet naar de westkust gegaan?")