Toon posts:

IE7 - Pagina niet gevonden (wel in IE7 64 bits)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vreemd probleem in Internet Explorer 7. Als ik de standaard versie op mijn pc open dan geeft deze altijd de melding (sinds vandaag overigens) dat hij de webpagina niet kan weergeven. Het maakt niet uit welke pagina ik daarbij wil bekijken. Open ik daarentegen de 64 bits versie van IE7 dan werkt alles wel. Verder heb ik ook wel gewoon verbinding met het internet volgens mijn netwerkcentrum / status. Ik draai overigens windows vista 64. Ik was het probleem nog niet eerder tegengekomen; iemand anders wellicht? O-)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:31

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Proxy-instellingen nagekeken binnen IE?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Firefox maakt vrolijk verbinding met elke website en internet explorer kan dat schijnbaar niet. Tevens heb ik ook het probleem dat alles settings wel readonly lijken te zijn. Alles wat ik instel, is bij sluiten gewoonweg weer 'vergeten' lijkt het wel.

Ik heb ook problemen met het instellen van m'n default browser, want elke keer wijzigt iets weer waarop firefox met meldingen komt. Het lijkt dan ook DNS gerelateerd met IE7.

Verwijderd

Topicstarter
@Dux, ik gebruik geen proxy server :) is gewoon een huis-tuin-en-keuken netwerkje... Tele2 router (sinds gister, maar gister werkte IE nog wel gewoon), en via dat ding een WiFi verbinding naar m'n pc. Bij LAN instellingen (internet opties) staat alleen een vinkje bij 'automatische instellingen detecteren'...

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:31

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:25:
@Dux, ik gebruik geen proxy server :) is gewoon een huis-tuin-en-keuken netwerkje... Tele2 router (sinds gister, maar gister werkte IE nog wel gewoon), en via dat ding een WiFi verbinding naar m'n pc. Bij LAN instellingen (internet opties) staat alleen een vinkje bij 'automatische instellingen detecteren'...
Nee, maar staat dat dus dan ook zo ingesteld in die IE? Dat verradelijke vinkje met "Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen" kan ook raadselachtige problemen veroorzaken om maar iets te noemen...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

werken andere dingen die met internet te maken hebben wel? anders even hier kijken als je nod32 gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
@Dondersgoei, optie 1 van jouw link was inderdaad het probleem en het werkt nu weer naar behoren! Ik gebruik idd nod32 :)

Verwijderd

mooi dat het opgelost is :)
Pagina: 1